نویسنده: محسن حقانی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Super Samurai Rampage

بازی Super Samurai Rampage یک اثر خونین با استایل بصری قدیمی و گیم‌پلی مبتنی بر امتیاز است که شما را به‌عنوان یک جنگجوی سامورایی افسانه‌ای، در میان هرج و مرجی بی‌رحمانه قرار می‌دهد.

بازی اندروید و بازی آیفون Super Samurai Rampage آخرین ساخته استودیو برکیش گیمز (Brackish Games، سازنده بازی‌هایی چون The Night Shift) تلقی می‌شود که طی آن بازیکن در نقش یک جنگجوی سامورایی ماهر برای کسب امتیاز بالاتر باید پله به پله با مبارزات خونین، به کار دشمنانی چون نینجاها، جادوگران، کاراته‌کارها و غیره پایان دهد. Super Samurai Rampage از آن دست تجربه‌های فوق‌العاده‌ای است که با گیم‌پلی سریع و آرکید گونه‌ی خود می‌تواند تا مدت‌ها شما را برای کسب امتیاز بالاتر در موقعیت قلع و قمع کردن انواع دشمنان قرار دهد. از همان ثانیه‌های ابتدایی، شما خود را به‌عنوان یک سامورایی تجهیز شده با کاتانا (نوعی شمشیر ژاپنی است که از قرن ۱۳ میلادی مورد استفاده سامورایی‌ها بوده‌ است) در اتمسفری فوق‌العاده با گرافیک مینیمالیستیک کلاسیک، موسیقی‌های متنی که شما را مستقیما در دل قلمروی خورشید تابان قرار خواهند داد و دشمنانی که دور تا دور شما را احاطه کرده‌اند، خواهید دید.

قابلیت‌های متفاوت بازی مانند حالت الکتریکی، آهسته کردن زمان و غیره مستلزم رسیدن به میزان خاصی از امتیاز در طول مراحل است

در بخش گیم‌پلی، سریعا با ساز و کار بازی آشنا خواهید شد و به‌سرعت متوجه می‌شوید که وظیفه‌ی شما در اصل تنها یک چیز است: تا می‌توانید برای زنده ماندن تلاش کنید؛ موردی که البته آسان نخواهد بود. همانطور که اشاره شد اساس پیشروی در روند بازی Super Samurai Rampage مبتنی بر امتیاز است. لذا برای کسب امتیاز مورد نظر (۱۵۰۰ امتیاز) و رفتن به مراحل بعدی باید همراه با کاتانای خود دشمنان را پشت سر هم و به‌صورت زنجیروار نابود کنید. هرچه بتوانید دشمنان را پشت سر هم و با تعداد بیشتری نابود سازید ضریب امتیاز کسب‌شده بالاتر خواهد رفت. لازم به ذکر است که با رسیدن به امتیاز مشخص، شخصیت بازی و شمشیر وی به حالت الکتریکی در خواهند آمد که قدرت نابودگری آن چندین برابر خواهد شد. در بخش کنترل، با کشیدن انگشت روی نمایشگر، می‌توانید با کاراکتر اصلی در جهت دلخواه و در یک رنج کوتاه به سمت دشمنان یورش ببرید. البته حرکت شخصیت اصلی تنها به جهت‌های راست و چپ خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید به هوا بپرید و دشمنانی را که می‌خواهند از طریق ارتفاع شما را مورد هدف قرار دهند میان زمین و هوا تکه تکه کنید. شما همچنین می‌توانید از روش دیگری نیز در طول مبارزات استفاده کنید؛ به‌نحوی که با فشردن و نگاه داشتن قسمت‌های دور نسبت به کاراکتر اصلی در صفحه‌ی نمایش، یک جهت‌یاب ظاهر شده و زمان آهسته می‌شود. از این‌رو می‌توانید حمله خود را به صورت دقیق و با سرعت بیشتری هدایت کنید. البته لازم به ذکر است که قابلیت‌های متفاوت بازی مانند حالت الکتریکی، آهسته کردن زمان و ... مستلزم رسیدن به میزان خاصی از امتیاز در طول مراحل است. دشمنان در هنگام حمله کردن به شما نوعی فلشر سفید رنگ خواهند زد و اگر زمانی که آنها می‌خواهند به سمت شما حمله‌ور شوند عکس‌العمل مناسبی نداشته باشید، مطمئنا خواهید مرد. همچنین می‌توانید نیزه یا تیغه‌هایی را که به سمت شما پرتاب می‌شود بلوکه کنید.

پیشروی در روند بازی Super Samurai Rampage مبتنی بر امتیاز است

در بازی موبایل Super Samurai Rampage احساسی کاملا مشابه با دیگر ساخته‌ی استودیو برکیش گیمز یعنی بازی The Night Shift خواهید داشت؛ گیم‌پلی فوق‌العاده ساده، هدف مشخص و تا حد امکان دوری جستن از یک حرکت اشتباه که به قیمت جان و تمام تلاش‌های انجام‌شده تمام خواهد شد. برای چیره شدن بر گیم‌پلی در Super Samurai Rampage باید مدت‌ها زمان پای آن صرف کنید. روی هم رفته گیم‌پلی در بازی به شکلی فوق‌العاده با مکانیزم‌های لمسی (Swipe کردن) سازگار شده است و احساس ناخوشایند عدم قابلیت حرکت دادن کاراکتر اصلی به صورت مرسوم تنها بعد از مدتی کوتاه و مسلط شدن بر ویژگی لمسی کشیدن انگشت روی صفحه‌نمایش از بین خواهد رفت.

طراحی بصری و گرافیک در بازی Super Samurai Rampage یکی از بهترین نمونه‌های ممکن در نوع کلاسیک و حالت پیکسلی میان بازی‌های موبایل است. استودیو برکیش گیمز با استفاده از این ویژگی و بهره‌گیری از هارمونی خارق‌العاده در استفاده از رنگ‌های مناسب و همچنین انیمیشن‌های فوق‌العاده نرم و روان، یکی از چشم‌نوازترین گرافیک‌های ممکن روی تلفن‌های هوشمند را به ارمغان آورده است. در کنار ویژگی‌های تصویری چشم‌نواز، Super Samurai Rampage از افکت‌های صوتی و موسیقی‌های متن بسیار خوبی نیز برخوردار است. استفاده از موزیک متن با تم شرقی چنان با روند گیم‌پلی و اتمسفر بازی جفت و جور شده است که شما را مستقیما به دل لوکیشن‌ها و سرزمین آفتاب خواهد برد.

برای دانلود ویدیو از طریق سایت آپارات اقدام کنید

بازی Super Samurai Rampage از آن دست تجربه‌هایی است که همراه با یک‌ گیم‌پلی بسیار ساده، فوق‌العاده جذاب و اعتیادآور می‌تواند تا مدت‌ها شما را پای گوشی‌های موبایل سرگرم کند. اگر به سبک بازی‌های اکشن ساید-اسکرولینگ با چاشنی خشونت فوق‌العاده و ثبت رکورد‌های چالش‌برانگیز در رویارویی با دشمنان مهلک علاقه‌مند هستید، هم‌اکنون نسبت به تهیه و دانلود بازی Super Samurai Rampage اقدام کنید. می‌توانید این اثر فوق‌العاده را از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور برای تلفن یا تبلت‌های مبتنی بر اندروید و iOS خود با قیمت ۲ دلار تهیه کنید. لازم به ذکر است که Super Samurai Rampage علاوه بر اندروید و آیفون از طریق شبکه استیم برای پی سی نیز در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Samurai Rampage


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده