نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

حجم نسخه ایکس باکس بازی Need For Speed: Payback مشخص شد

شرکت مایکروسافت به تازگی با به‌روزرسانی صفحه‌ی مربوط به بازی Need For Speed: Payback در فروشگاه خود، حجم مورد نیاز برای دریافت بازی را مشخص کرد.

طبق آخرین اخبار بازی؛ کمپانی مایکروسافت طی به‌روزرسانی فروشگاه اینترنتی خود، حجم مورد نیاز برای دریافت بازی Need For Speed: Payback را حدود ۱۷ گیگابایت اعلام کرد. این مقدار قطعا در مقایسه با بازی‌های امروزی کم به نظر می‌رسد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد حجم نسخه‌های پلی‌استیشن و پی‌سی بازی خیلی بیشتر از این مقدار نخواهد بود.

سیستم مورد نیاز بازی برای پی‌سی نیز ماه گذشته منتشر شد و طبق این اطلاعات حجم مورد نیاز برای اجرای بازی روی پی‌سی، سی گیگابایت خواهد بود. البته عموما حجم مورد نیاز برای اجرای بازی‌ها در روز عرضه بیشتر از آنچه که پیش‌تر اعلام شده خواهد بود.

Need For Speed Payback

اگر نسخه کامپیوتر بازی را حجیم‌ترین نسخه بازی در نظر بگیریم، حجم ۱۷ گیگابایتی نسخه ایکس‌باکس بازی کاملا منطقی به نظر می‌رسد. به هر حال برای فهمیدن حجم دقیق بازی باید تا ۲ نوامبر (پنجشنبه، یازده آبان) و آغاز نسخه‌ی آزمایشی برای کاربران دو سرویس EA Access و Origin Access صبر کنیم.

بازی Need For Speed: Payback در تاریخ ۱۰ نوامبر (جمعه، ۱۹ آبان) برای کنسول‌های PS4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی منتشر خواهد شد. در دیگر اخبار نیز چندی پیش تریلر جدیدی از بازی با محوریت شخصیت‌های بخش داستانی منتشر شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده