// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

آپدیت جدید بازی Crash of Cars برای آیفون منتشر شد

استودیو Not Doppler به مناسبت جشن هالووین، آپدیت جدید بازی موبایل Crash of Cars را با تم هالووین برای آیفون منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نات داپلر (Not Doppler) آپدیت جدید بازی Crash of Cars را به مناسبت جشن هالووین برای کاربران آیفون منتشر کرد.

بازی مذکور هم اکنون برای پلتفرم‌ اندروید نیز در دسترس است اما آپدیت هالووین این بازی فقط برای کاربران آیفون در نظر گرفته شده است. از محتویاتی که به‌روزرسانی جدید در خود جای داده می‌توان به نقشه Haunted Mansion جدید، اتومبیل‌های جدید و Car lab اشاره کرد که کاربران مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدند.

از ويژگی‌های بزرگ آپدیت جدید بازی Crash of Cars که نسخه 1.1.60 این بازی به شمار می‌رود، می‌توان به نقشه Haunted Mansion اشاره کرد که در آن محتویاتی با ظاهر بازی ماریو به چشم می‌خورد. ۱۲ اتومبیل جدید در این محتوا جای گرفته است که در آن شاهد اتومبیلی با ظاهر روح هستیم که در کنار اتومبیل‌های دیگری با ظاهر ترسناک در این به‌روزرسانی به چشم می‌خورد. در میان آیتم‌های جدید یک موتور افسانه‌ای نیز به بازی اضافه شده است. همچنین محیط جدید در بازی با نام Car Lab تعبیه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد خلاقیت‌های خود را روی اتومبیل‌های خود پیاده کنند. همینطور سطح ارتقا نیز با افزایشی روبرو شده است که در کنار رفع‌ ایراداتی و بهبودها، در این آپدیت قرار گرفته‌اند.

بازی Crash of Cars در ماه‌های اخیر میزبان محتویات متنوعی شده است که چندی پیش شاهد انتشار آپدیتی با حال‌و‌هوای قرون وسطی برای این بازی بودیم. برای آشنایی بیشتر با بازی موبایل Crash of Cars در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل از لینک‌های تعیبه شده در انتهای مطلب به فروشگاه پلتفرم موبایل خود مراجعه کنید و بازی را به طور رایگان دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Crash of Cars


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده