نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

پوستر متحرکی از فیلم The Predator منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم به‌تازگی نسخه متحرک اولین پوستر تبلیغاتی فیلم مورد انتظار غارتگر (The Predator) با بازی بوید هالبروک را به طور رسمی منتشر کرد.

اگر اخبار مرتبط با فیلم The Predator (غارتگر) را دنبال کرده باشید، چندی پیش خبری اعلام کردیم، مبنی بر اینکه که در حاشیه نمایشگاه Brand Licensing Europe سال ۲۰۱۷ که در لندن برگزار شد، کمپانی فاکس قرن بیستم یک پوستر تبلیغاتی از فیلم The Predator در غرفه خود برای عموم به نمایش گذاشته بود. اما این تصویر به طور رسمی منتشر نشد و یکی از طرفداران عکسی از این پوستر را در فضای مجازی منتشر کرده بود تا اینکه بالاخره کمپانی فاکس قرن بیستم این پوستر را به طور عمومی منتشر کرد؛ با این تفاوت که پوستر منتشر شده با پوستر به نمایش درآمده در نمایشگاه یک تفاوت خیلی بزرگ دارد و آن هم این است که این نسخه، متحرک است. بیایید نگاهی به این پوستر جدید و البته متحرک بیندازیم. شما در همین پست می‌توانید این پوستر متحرک را مشاهده یا دانلود کنید.

برای دانلود پوستر متحرک از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

رابرت بوید هالبروک بازیگر فیلم Logan (لوگان) و سریال Narcos (نارکس) در نقش کوئین مک‌کنا، الیویا مان بازیگر فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) در نقش کیسی براکت، تریوانت رودز بازیگر فیلم Moonlight (نور مهتاب) در نقش نبراسکا ویلیامز، کیگان-مایکل کی بازیگر فیلم Keanu (کیانو) و سریال Key & Peele (کی و پیل) در نقش دوست کوئین و ویلیامز، توماس جین بازیگر فیلم The Punisher (پانیشر)، جیکوب ترمبلی بازیگر فیلم Room (اتاق) در نقش پسر کوئین، ایوان استراهوفسکی بازیگر سریال Dexter (دکستر) در نقش مادر جیکوب ترمبلی و همسر سابق کوئین، آلفی اوان آلن بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در نقش یکی از هم‌رزمان کوئین، استرلینگ کی براون بازیگر سریال The People v. O.J. Simpson: American Crime Story (مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی) در نقش یکی از ماموران دولتی، ادوارد جیمز آلموس بازیگر فیلم Blade Runner (بلید رانر) و سریال Battlestar Galactica (ناوبر فضایی گالاکتیکا) در نقش یکی از افراد نظامی از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شین بلک که فیلمنامه این اثر را به همراه همکار خود یعنی فرد دکر نوشته است، به‌تازگی به طور رسمی اعلام کرده که این قسمت از مجموعه دنباله مستقیم و کاملی از دو قسمت اول است و یک ریبوت کامل از کل مجموعه نخواهد بود. شین بلک و فرد دکر پیشتر بر سر نویسندگی فیلمنامه فیلم The Monster Squad (جوخه هیولا) هم با یکدیگر همکاری داشته‌اند. او همچنین عنوان کرده بود که در جایی از فیلمنامه و اسکریپت این اثر، به این موضوع اشاره شده که چرا این قسمت یک عنوان منحصربه‌فرد دارد. به علاوه بر اساس گفته‌های شین، فیلم غارتگر درجه‌بندی سنی R را از آن خود کرده است. بلک بیشتر برای کارگردانی پروژه‌هایی چون فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی 3) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب)، شناخته شده است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون Lethal Weapon (اسلحه مرگبار)، Lethal Weapon 2 (اسلحه مرگبار 2) و The Last Boy Scout (آخرین پسر پیشاهنگ) را نیز بر عهده داشته است. بلک همچنین در فیلم Predator محصول سال ۱۹۸۷، به ایفای نقش پرداخته بود.

نسخه اصلی و اولیه فیلم غارتگر توسط جان مک‌تیرنان کارگردانی و در سال ۱۹۸۷ اکران شد و طرفداران همیشگی آرنولد شوارزنگر را که در این اثر به طرز فوق‌العاده‌ای خوش درخشیده بود، مانند همیشه به وجد آورد. داستان فیلم به‌صورت خلاصه در مورد گروهی از سیاست‌مداران بود که در دام یک موجود بیگانه و قدرتمند در کشور گواتمالا گرفتار شده بودند. آرنولد شوارزنگر نیز که در نقش داچ، رهبر یکی از تیم‌های نیروی ویژه آمریکایی، در این فیلم ایفای نقش می‌کرد، از طرف دولت به کار گرفته شد تا برای کمک به این گروه و از پا درآوردن این موجود ناشناس عازم شود. بعد از اکران این قسمت، دنباله مستقیم آن با نام Predator 2 در سال ۱۹۹۰ به روی پرده سینماها رفت. البته لازم به ذکر است که بعد از مدتی هم این سری فیلم با سری فیلم Alien (بیگانه)، محصول کمپانی فاکس به یک کراس اور خورد و دو اثر دیگر هم یعنی فیلم Alien vs. Predator (بیگانه علیه غارتگر) در سال ۲۰۰۴ و فیلم Aliens vs. Predator: Requiem (بیگانه علیه غارتگر: مرثیه) در سال ۲۰۰۷ به روی پرده نقره‌ای سینماها رفت. در سال ۲۰۱۰ بود که نیمرود آنتال ریبوتی از این دو فیلم ساخت و با نام Predators (غارتگران) به روی پرده سینماها برد.

فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده