نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

استودیو inXile برای نینتندو سوییچ بازی می‌سازد

موسس استودیو اینگزایل اینترتینمنت (inXile Entertainment) اعلام کرد که این توسعه‌دهنده قصد دارد برای کنسول نینتندو سوییچ بازی تولید کند.

برایان فارگو، بنیان‌گذار استودیو اینگزایل (خالق بازی Wasteland 2 و بازی Wasteland 3) که مدتی قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود بازی Tides of Numenera برای نینتندو سوییچ تولید و عرضه نخواهد شد، در صفحه توییتر خود خبر خوشی برای هواداران نینتندو سوییچ، مبنی بر اینکه استودیو قرار است برای این کنسول بازی تولید کند منتشر کرد.

numenera

برایان فارگو در صفحه توییتر خود گفته است :

با وجود شک و تردیدی که قبلا برای ساخت و تولید بازی برای کنسول نینتندو سوییچ داشتیم، حال این شرکت برای توسعه بازی‌های خود برای کنسول نینتندو سوییچ تاییدیه‌ای گرفته است. ما از هواداران نینتندو سوییچ هستیم و برای آینده برنامه‌ریزی‌ انجام داده‌ایم. اعضای تیم ما در جستجوی ایده‌ای هستند تا بتوانند برای این کنسول، بازی تولید کنند.

با این حال هنوز هم مشخص نیست که آیا این توسعه‌دهنده بازی‌هایی را که قبلا عرضه کرده است برای این کنسول آماده می‌کند یا اینکه به دنبال ایده‌های جدید برای نینتندو سوییچ است؟ برایان فارگو قرار است بعد پایان پروژه Wasteland 3 خود را در سال ۲۰۱۹ بازنشسته کند. آیا این تصمیم او به بهتر شدن استودیو اینگزایل اینترتینمنت کمک خواهد کرد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده