// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

دو کاراکتر جدید برای بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شد

در آخرین شماره از مجله V-Jump، دو مبارز دیگر برای بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ معرفی شدند.

جمع مبارزان بازی Dragon Ball FighterZ در حال گسترش است. به نقل از سایت گماتسو و بنا به آخرین شماره مجله V-Jump، در این بازی مبارزه‌ای که از مجموعه Dragon Ball در حال توسعه است، کاربران شاهد دو مبارز پلید خواهند بود. همچنین جزئیاتی نیز از حالت داستانی این بازی برملا شده است.

دو کاراکتر جدیدی که برای این بازی معرفی شده‌اند Nappa و Captain Ginyu‌ نام دارند که پیش‌تر در Dragon Ball Z به‌عنوان شخصیت‌های پلید با Goku و دوستانش روبه‌رو شدند. شخصیت Nappa در حین مبارزات می‌تواند Saibamen را احضار و با قابلیت Kappa به حریفان خود حمله کند. در آن سو Captain Ginyu می‌تواند از نیرو‌های Ginyu Force کمک بگیرد و با استفاده از قابلیت منحصر‌به‌فرد خود یعنی Body Change شخصیت و HP خود را با حریف تعویض کند.

آخرین شماره از مجله وی‌-جامپ همچنین اطلاعاتی از حالت داستانی این بازی را نیز منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدید یعنی Android 21 و Android 16 هستیم. به نقل از سایت Gematsu، رویدادی در جریان داستان این بازی رخ می‌دهد که باعث می‌شود مبارزان Z-Fighters یکی پس از دیگری نابود شوند. گویا در جریان داستان این بازی کاربران هدایت کاراکتر‌های مختلف را بر عهده می‌گیرند؛ طوری که در قسمت داستانی Android، کاربران هدایت Android 18 را بر عهده می‌گیرند، در حالی که در قسمت Enemy Warriors با Frieza روبه‌رو می‌شوند.

کاربران با نبرد با حریفان و دشمنان خود روند داستانی این بازی را پیش‌ می‌برند. به نقل از مجله V-Jump، کاربران می‌توانند به طور آزادانه روی دریافت XP‌ها، آزاد کردن یاران، یاد گرفتن مهارت‌ها و غیره تمرکز کنند. علاوه بر آن، کاربران می‌توانند با کاراکتر‌های این بازی «رابطه عمیق» برقرار کنند و این شانس را خواهند داشت که از گفتگو‌های خصوصی آنها باخبر شوند.

بازی Dragon Ball FighterZ در تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه (۱ فوریه) در ژاپن منتشر می‌شود و در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قرار خواهد گرفت. همچنین بازی مذکور برای عرضه در ریجن آمریکا نیز برنامه‌ریزی شده است؛ طوری که به گفته سازندگان این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای این منطقه منتشر خواهد شد. از مزایای پیش‌خرید نسخه فیزیکی این بازی می‌توان به دسترسی زودهنگام کاربران به Super Saiyan Blue کاراکتر Goku و Vegeta اشاره کرد.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین بازی Dragon Ball FighterZ می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده