نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶

حضور بازیگر دیگری از فیلم Iron Man 3 در فیلم Avengers 4 تایید شد

به نظر می‌رسد که قرار است در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) شاهد بازگشت بازیگران بیشتری از فیلم Iron Man 3 باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری از فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) در فیلم Avengers 4 تایید و اعلام شده است. وب‌سایت IMDB رسما تایید کرد که تای سیمپکینز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. فیلم Avengers 4 در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری می‌کند. سیمپیکنز نقش شخصیت هارلی کینر را در فیلم Iron Man 3 بر عهده داشت که به تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور، برای تعمیر لباس آیرون من و مبارزه با ماندارین کمک کرد که در پایان فیلم مشاهده کردیم که استارک یک کارگاه بسیار پیشرفته به کینر هدیه داد. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش سیمپیکنز در فیلم Avengers 4 در دسترس نیست.

Ty Simpkins

سیمپکینز در حال حاضر ۱۶ سال سن دارد و بعید به نظر می‌رسد که بخشی از تیم فنی انتقام جویان یا شرکت استارک باشد. با این وجود ممکن است که او بار دیگر به تونی استارک در فیلم Avengers 4 کمک کند. با این حال، این احتمال وجود دارد که سیمپکینز قرار است حضور بسیار کوتاه و نمادینی را در این فیلم داشته باشد. علاوه بر Iron Man 3، سیمپکینز در فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و دو قسمت اول فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) نیز به ایفای نقش پرداخته است. پیش از این نیز حضور و بازگشت گوئینت پالترو در نقش پپر پاتز و جان فاورو در نقش هپی هوگان، در فیلم Avengers 4 نیز تایید شده بود.

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده