نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Super Mario Odyssey در حالت داک با کیفیت 1080p اجرا می‌شود

رزولوشن بازی Super Mario Odyssey از زمان نمایش اولیه آن در نمایشگاه E3 2017 توسط نینتندو بهبود فراوانی داشته و به کیفیت 1080p رسیده است.

بازی Super Mario Odyssey را می‌توان بزرگ‌ترین بازی نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ دانست. اشتیاق و هایپ فراوانی پیرامون بازی ایجاد شده و بدون شک نینتندو ماموریت سختی برای برآورده کردن انتظارات طرفداران خود خواهد داشت. یکی از اطلاعات کلیدی در مورد بازی Super Mario Odyssey که تاکنون مجهول مانده است، به رزولوشن اجرایی بازی در حالت دستی و داک باز می‌گردد. این سوال در نمایشگاه E3 امسال هم از نینتندو پرسیده شد و کمپانی پاسخ داد که آن‌ها همچنان روی جنبه فنی بازی کار می‌کنند. نسخه نمایشی بازی در نمایشگاه E3 2017 در حالت داک با کیفیت 720p اجرا می‌شد. اخیرا هم دیجیتال فاندری گزارش تحلیل فنی خود از بازی را منتشر کرده و در آن آمده است که رزولوشن بازی Super Mario Odyssey در حالت داک از 720p به 900p بهبود پیدا کرده است.

و اما امروز در جدیدترین اخبار بازی اطلاعات جدیدی در این رابطه در اینترنت منتشر شده که حاکی از بهبود مجدد رزولوشن بازی از سوی نینتندو است. به این ترتیب بازی هم‌اکنون با رزولوشن 1080p در حالت داک اجرا خواهد شد. یکی از کاربران سایت نینتندو تودی امروز با پشتیبانی سایت نینتندو در تماس بوده و از رزولوشن بازی Super Mario Odyssey پرسیده است. پشتیبان پاسخ زیر را به او داده است:

در حالت دستی، بیشترین رزولوشن 720p خواهد بود؛ در حالی که در حالت داک، بیشترین رزولوشن 1080p است.

هنوز مشخص نیست که رزولوشن بازی 1080p محلی خواهد بود یا به صورت پویا تغییر می‌کند. در ضمن این خبر یک منبع نامشخص دارد و بهتر است تا تایید رسمی از سوی نینتندو صبر کنیم.

نکته پایانی هم اینکه دو مجله فامیتسو و اج اخیرا بازی را نقد کرده‌اند و نمرات آن‌ها نوید یک شاهکار دیگر از سوی نینتندو است. مجله Edge نمره کامل ۱۰ از ۱۰ را به بازی داده و آن را «بازسازی واقعی بازی‌های سکوبازی سندباکس» خوانده است. مجله محبوب فامیتسو هم نمره ۳۹ از ۴۰ را به آن اعطا کرده است.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده