نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

بسته گسترش‌ دهنده بخش چند نفره بازی Final Fantasy 15 تاخیر خورد

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بسته گسترش‌دهنده Comrades بازی Final Fantasy 15 تا اوایل ماه نوامبر تاخیر خورده است.

ماه پیش کمپانی اسکوئر انیکس زمان انتشار بسته گسترش‌دهنده جدید بخش چندنفره بازی Final Fantasy 15 را ۹ آبان‌ماه (۳۱ اکتبر) اعلام کرد و توضیح داد که این بسته گسترش‌دهنده که با نام Comrades شناخته می‌شود، برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. حال و با استناد به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس از تاخیر این بسته تا اوایل ماه نوامبر خبر داده است.

این بسته گسترش‌دهنده بازیکنان را قادر می‌سازد تا شخصیت خود را ساخته و با دوستان خود در محیط بازی به ماجراجویی بپردازند. این بسته گسترش‌دهنده برای انتشار در تاریخ ۹ آبان‌ماه در نظرگرفته شده بود ولی با تاخیر مواجه شد و اکانت توییتر بازی Final Fantasy 15 در مورد این تاخیر اعلام کرد:

بسته گسترش‌دهنده بخش چندنفره بازی Final Fantasy 15 به منظور تعدیل نهایی و ایجاد بهترین تجربه ممکن در اوایل ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

اولین بتای بازی مشکلات بسیاری در بخش سرور داشت و به این خاطر دومین بتای بازی برای رفع این مشکلات در دسترس قرار گرفت. بازیکنان می‌توانستند شخصیت خود را ساخته و برخی از ماموریت‌ها را انتخاب کنند ولی وارد شدن به لابی برای تجربه‌ی این محتوا امکان‌پذیر نبود.

بسته‌ الحاقی Comrades رایگان نیست و به عنوان بخشی از سیزن پس بازی با قیمت ۲۵ دلار در دسترس خواهد بود و امکان خریداری این بسته به صورت جداگانه نیز وجود دارد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده