نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

مدت زمان بخش داستانی بازی Star Wars: Battlefront II مشخص شد

سازندگان بازی Star Wars: Battlefront II، به تازگی مدت زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن بخش داستانی این بازی را مشخص کرده‌اند.

بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Star Wars: Battlefront II بخش داستانی آن است. پس از آن که بازی Star Wars: Battlefront در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، هیچ بخش داستانی برای بازی نداشت، کمپانی EA متوجه بازخورد هواداران شد و تصمیم گرفت برای نسخه دوم بازی یعنی Star Wars: Battlefront II یک بخش داستانی کاملا جدید با محوریت یک سرباز به نام ادن ورسیو در نظر بگیرد. الکترونیک آرتز  وظیفه‌ی خلق این بخش داستانی را بر عهده‌ی استودیو جدیدش یعنی استودیو موتیو قرار داد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی اطلاعات بیشتری از بخش داستانی بازی در مورد مدت زمان آن منتشر شده است.

 تهیه کننده بازی یعنی آقای دیوید رابیلارد طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مدت زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن بخش داستانی این بازی بین «پنج تا هشت» خواهد بود، البته این زمان به چگونگی بازی کردن شما نیز بستگی دارد؛ اما آنطور که به نظر می‌رسد این مدت زمان در حالت کلی اعلام شده باشد. به طور دقیق‌تر آقای رابیلارد گفت:

ما فکر کردیم که پنج، هفت یا شاید هم هشت ساعت می‌تواند برای تجربه بازی مناسب باشد. ما تلاش کردیم تا انتظارت طرفداران را برای تجربه دنیای جنگ ستارگان براورده کنیم، نه اینکه آن را نابود کنیم.

گیم پلی پنج تا هشت ساعته این بازی چیزی شبیه به مدت زمان بخش داستانی بازی‌های مجموعه Call of Duty است. شاید این مدت زمان در مقایسه با بازی‌های نقش آفرینی کوتاه به نظر برسد، اما برای بسیاری از کاربران مدت زمان بازی به اندازه‌ی تجربه‌ی آن مهم نیست. از سویی دیگر نیز مهم‌ترین و مورد توجه‌ترین قابلیت بازی‌های Star Wars: Battlefront بخش چند نفره یا آنلاین آن است، و بسیاری از کاربران نیز چندبرابر بخش داستانی، بخش چندنفره بازی را تجربه می‌کنند.

بازی Star Wars: Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (جمعه، ۲۶ آبان) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. عرضه نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی نیز تاکنون تایید نشده است اما احتمال انتشار آن وجود دارد. اخیرا نیز تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی منتشر شد. شما همچنین می‌توانید نگاه اختصاصی به نسخه بتا بازی Star Wars: Battlefront II را در زومجی مطاله کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده