// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

کیبورد و ماوس Hori به زودی برای ایکس باکس وان نیز عرضه می شود

کمپانی Hori پس از عرضه کیبورد و ماوس Tactical Assault Commander برای کنسول پلی‌استیشن 4، حال از عرضه این محصول برای کنسول ایکس باکس وان خبر داده است.

کمپانی Hori که سال جاری کیبورد و ماوس مخصوص خود را برای کنسول پلی‌ استیشن 4 با نام Tactical Assault Commander Pro عرضه کرده بود، عرضه این محصول برای کنسول ایکس باکس وان را نیز تایید کرد.

کیبورد و ماوس Tactical Assault Commander Pro One برای کنسول ایکس باکس وان با رنگ سفید عرضه خواهد شد. همچنین بر روی کیبورد آن نیز دکمه خانگی کنسول ایکس باکس وان نیز قرار داده شده است. 

با استفاده از موس و کیبورد کمپانی Hori، شما می‌توانید برای شخصی سازی بیشتر، حساسیت تمامی دکمه‌ها را به صورت دلخواه تنظیم کرده و بر روی پروفایل‌های مختلف با استفاده از اپلیکیشن موبایل Hori به آنها دسترسی داشته باشید. با استفاده از دکمه «Snipe» بر روی موس این محصول نیز می‌توانید حساسیت موس را هر اندازه که می‌خواهید تغییر دهید. طراحی مدرن این محصول سبب شده تا دکمه‌های مکانیکی و نور پس زمینه بر روی دکمه‌های کیبورد قرار داده شود.

Hori keyboard and mouse

Hori Tactical Assault Commander Pro One برای کنسول ایکس باکس وان

طبق اعلام کمپانی Hori، کیبورد و موس Tactical Assault Commander Pro One علاوه بر کنسول ایکس باکس وان از ویندوز نیز پشتیبانی خواهد کرد و پیش خرید آن از امروز با قیمت ۱۵۰ دلار آغاز شده و در تاریخ ۷ آبان عرضه می‌شود.


منبع Vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده