نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰

ویدیو غرفه فیلم Star Wars: The Last Jedi در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال

لوکاس‌فیلم ویدیویی از غرفه فیلم Star Wars: The Last Jedi در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر را کرده که در آن شاهد تجربه ویژه طرفداران هستیم.

اواسط این ماه، نمایشگاه کامیک کان نیویورک سال ۲۰۱۷ برگزار شد و لوکاس فیلم یکی از کمپانی‌های شرکت کننده در این نمایشگاه بود. با وجود اینکه شاهد غرفه فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) در این نمایشگاه بودیم، اما این کمپانی هیچ تصویر یا ویدیو جدیدی را از این فیلم منتشر نکرد. با این حال، لوکاس‌فیلم برنامه ویژه‌ای برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) تدارک دیده بود. در این برنامه، گروهی از طرفداران پس از ورود به غرفه لوکاس فیلم متوجه می‌شدند که در مقر نیروهای فرقه اول هستند و تعدادی از این افراد به عنوان جاسوس نیروهای مقاومت انتخاب می‌شدند.

در ادامه شاهد آن هستیم که استورم‌تروپرهای نیروهای مقاومت به‌دنبال این جاسوس‌ها هستند، اما گروهی از نیروهای مقاومت برای کمک به این افراد به‌صورت مخفیانه وارد این مکان می‌شوند. با این حال، این پایان کار نیست و کایلو رن نیز وارد عمل می‌شود و با یکی از اعضای نیروی مقاومت درگیر و او را با استفاده از نیروی خود شکست می‌دهد. حال لوکاس فیلم ویدیو این برنامه ویژه در نمایشگاه کامیک کان نیویورک را که بخشی از کمپین تبلیغاتی فیلم Star Wars: The Last Jedi است، منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

لوکاس‌فیلم اخیرا دومین تریلر و دومین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرده است. علاوه بر این، تصویر جدیدی از شخصیت معاون آدمیرال امیلین هولدو با بازی لورا درن، منتشر شده است. در این تصویر او در بین نیروهای مقاومت دیده می‌شود، اما تاکنون اطلاعات زیادی از این شخصیت در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jed

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده