نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

آنجلینا جولی ممکن بود در فیلم The Craft حضور داشته باشد

پم دیکسون، کسی که وظیفه گرفتن تست بازیگری از بازیگران برای حضور در فیلم The Craft داشت، اعلام کرد که آنجلینا جولی برای حضور در این فیلم تست بازیگری داده بود.

در سال ۱۹۹۶، فیلم The Craft (حیله) به کارگردانی اندرو فلمینگ، به‌روی پرده‌های سینما رفت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که در سبک کالت، فانتزی و ترسناک ساخته شده بود، بر عهده فلمینگ و پیتر فیلاردی بوده است. در فیلم The Craft بازیگرانی چون رابین تونی، فیروزه بالک، نیو کمبل، ریچل ترو، اسکیت اولریش، کریستین تیلور، آسومپتا سرنا، برکین میر، برندا استرانگ، کلیف دیانگ و هلن شیور، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با وجود اینکه نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای بسیار متوسطی را دریافت کرد، اما توانست نظر مردم را جلب و عملکردی بسیار خوبی را در گیشه داشته باشد. بودجه ساخت فیلم The Craft حدود ۱۵ میلیون دلار بود و این فیلم موفق شد کمی بیش از ۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن بود بازیگران بزرگ دیگری به‌جای بازیگران اصلی در فیلم The Craft نیز حضور داشته باشند. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، ممکن بود بازیگران چهار شخصیت اصلی این فیلم کاملا متفاوت باشند. طبق گفته پم دیکسون که وظیفه گرفتن تست بازیگری از بازیگران و استخدام بازیگران این فیلم را بر عهده داشته است، تایید و اعلام کرد که بازیگرانی چون آنجلینا جولی، اسکارلت جوهانسون و آلیسیا سیلورستون برای بازی در نقش بانی هارپر تست بازیگری داده بودند. با این وجود، در نهایت نیو کمبل این نقش را تصاحب کرد و در این فیلم به ایفای نقش پرداخت.

The Craft

کمبل بعدها به ستاره تلویزیون تبدیل شد و در سریال‌هایی چون Party of Five، تایتانیک: خون و فولاد (Titanic: Blood and Steel) و خانه پوشالی (House of Cards) به ایفای نقش پرداخت. با این حال، دیکسون دلیل اینکه چگونه کمبل این نقش را دریافت کرد و توانست بازیگرانی چون جولی و جوهانسون را که مدت کوتاهی بعد به ستاره‌های سینما تبدیل شدند؛ شکست بدهد، عنوان نکرد. علاوه بر این، ممکن بود که یک سریال فرعی براساس فیلم The Craft نیز تولید و پخش شود. فلمینگ یک فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) برای شبکه فاکس نوشته بود، اما مسئولان این شبکه دستور ساخت این سریال را صادر نکردند.

با این حال، شبکه The WB از ایده ساخت سریال The Craft استقبال کرد، اما نتوانست شبکه فاکس را متقاعد کند تا حق ساخت این سریال را دریافت کند. در نهایت شبکه The WB سریال Charmed (افسون‌شده) را که براساس فیلم The Craft ساخته شده بود، در سال ۱۹۹۸ تولید و منتشر کرد و پخش این سریال تا سال ۲۰۰۶ ادامه داشت. در این سریال به‌جای چهار دختر و زن جادوگر؛ از سه دختر جادوگر استفاده شده بود و بازیگرانی چون هالی ماری کمبس، آلیسا میلانو، رز مک‌گاون، شانن دوهرتی، برایان کراوزه، دوریان گرگوری، جولین مک‌ماهون، درو فولر، کیلی کوئوکو و لاکلین مونرو، در سریال Charmed حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده