// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

دو قهرمان جدید به بازی Dragon Ball Xenoverse 2 اضافه می‌شود

به نقل از مجله V-Jump، دو کاراکتر جدید در قالب بسته الحاقی به جمع مبارزان بازی Dragon Ball Xenoverse 2 ملحق می‌شوند.

آخرین شماره از مجله ژاپنی V-Jump اخبار بازی جدیدی را برای طرفداران Dragon Ball منتشر کرد. علاوه بر اینکه مشخص شد دو کاراکتر Nappa و Captain Ginyu در بازی Dragon Ball FighterZ قابل بازی خواهند بود، مجله یاد شده از دو کاراکتر جدید در بازی Dragon Ball Xenoverse 2 خبر داد که قرار است در قالب بسته الحاقی به مبارزان این بازی ملحق شوند.

به نقل از مجله وی‌-جامپ، Android 13 و Tapion به عنوان دو کاراکتر جدید به بازی Xenoverse 2 اضافه می‌شوند. مبارزان یاد شده از سری انیمه‌های Dragon Ball Z برای این بازی در نظر گرفته شده‌اند. کاراکتر اول یعنی Android 13 یکی از شخصیت‌های منفی فیلم Dragon Ball Z: Super Android 13 به شمار می‌رود، در حالی که کاراکتر Tapion یکی از قهرمانان افسانه‌ای فیلم Dragon Ball Z: Wrath of the Dragon محسوب می‌شود. همانطور که در بالا اشاره شده قهرمانان یاد شده در قالب DLC پولی به بازی اضافه می‌شوند. البته گفتنی است که مجله مذکور به تاریخ انتشار یا قیمت قهرمانان جدید اشاره‌ای نکرده است.

علاوه بر اخبار اضافه شدن دو کاراکتر Android 13 و Tapion، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) قرار است اسکین‌ها یا پوشش‌های جدیدی را به بازی Dragon Ball Xenoverse 2 اضافه کند. اسکین‌های یاد شده یعنی Universe 2 و Universe 11 همانند قهرمانان به صورت پولی در قالب دی‌ال‌سی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین سازندگان از Hero Colosseum جدید در این بازی  خبر دادند که محتوای داستانی تازه‌ای را در خود جای داده و که کاربران می‌توانند به واسطه آن با یکدیگر به مبارزه بپردازند. به نقل از سایت Gematsu، آیتم جدید یعنی Colosseum به طور رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Dragon Ball Xenoverse 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و  پی سی در دسترس است. همچنین اخیرا بازی مذکور توانست به کنسول نینتندو سوییچ نیز راه پیدا کند. نسخه سوییچ این بازی به دو کاربر اجازه می‌دهد که به واسطه کنترلر‌های این کنسول یعنی جوی‌کان‌ها با یکدیگر بازی را تجربه کنند و حتی با حرکت دادن موشن‌ها حرکات مبارزان آن را در بازی اعمال کنند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های بازی مبارزه ای Dragon Ball Xenoverse 2، می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده