نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Left-Hand Path مشخص شد

استودیو Strange اعلام کرد که بازی Left-Hand Path در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه برای دو هدست اچ‌تی‌سی وایو و آکیولس ریفت منتشر خواهد شد.

استودیو استرینج به عنوان سازنده و ناشر بازی Left-Hand Path اعلام کرد که این اثر در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه (۱۰ نوامبر) در دسترس خواهد بود. این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی اچ‌ تی‌ سی وایو و آکیولس ریفت در حال توسعه بوده و در ساخت آن از مجموعه بازی‌های Dark Souls الهام گرفته شده است.

پیش از این بازی Left-Hand Path از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد (Early Access) شبکه استیم در دسترس قرار گرفت اما حال و مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی استرینج به صورت رسمی اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد.

بازی Left-Hand Path یک اثر در سبک ترسناک و نقش‌ آفرینی است و داستان آن در یک قلعه تاریک روایت می‌شود که در آن موجودات وحشتناکی حضور دارند و تنها به نابود کردن شما فکر می‌کنند. هدف بازیکنان در این بازی کاوش محیط و در نهایت پی‌بردن به اسرار نهفته‌ی این قلعه اسرار‌آمیز است.

کمپانی استرینج بازی Left-Hand Path را یک اثر کامل می‌داند که بیش از ۱۵ ساعت محتوای داستانی دارد. بازیکنان در این بازی باید مهارت‌های جادویی خود را بهبود داده و با تسلط بر حرکات مختلف به جدال با ارتشی از اسکلت‌های وحشتناک بروند.

هیو هنکوک از کمپانی استرنج در خصوص شباهت‌های بازی Left-Hand Path و مجموعه بازی‌های Dark Souls توضیح داد:

مجموعه Dark Souls همه چیز را در ارتباط با طراحی بازی تغییر داد و به این خاطر احساس کردم که برای خلق تجربه واقعیت مجازی باید از ماهیت این بازی پیروی کرد. بازیکنان با مشاهده محیط‌ها، داستان‌سرایی دقیق و گیم‌پلی بازی به تشابه آن با مجموعه Dark Souls پی خواهند برد.

توسعه‌دهنده بازی Left-Hand Path گفته است که اجرای این بازی روی تمامی سیستم‌های پی‌سی و لپ‌تاپ که از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند، امکان‌پذیر خواهد بود. آخرین تریلر بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده