// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

آپدیت جدید بازی Warhammer 40000: Dawn of War III منتشر شد

استودیو Relic Entertainment با انتشار تریلری، آپدیت جدید بازی Warhammer 40000: Dawn of War III را با نام Endless War منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) و کمپانی سگا (Sega) جدیدترین آپدیت بازی Warhammer 40000: Dawn of War III را با نام Endless War برای پی سی منتشر کردند. محتوای یاد شده Eliteها، پوسته‌ها و نقشه‌هایی در بخش چندنفره را در خود جای داده است. همچنین سازندگان اعلام کردند که بازی Warhammer 40000: Dawn of War III هم‌اکنون به طور رایگان در استیم قابل تجربه است و امروز کاربران می‌توانند آن را به طور رایگان بازی کنند.

همچنین بازی Warhammer 40000: Dawn of War III هم‌اکنون با ۵۰ درصد تخفیف در استیم به فروش می‌رسد و کاربران تا تاریخ ۱ آبان‌ماه (۲۳ اکتبر) مهلت دارند که از تخفیف یاد شده بهره‌مند شوند. به نقل از سازندگان، محتوای Endless War یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌هایی است که تا به حال برای این بازی منتشر شده است. سه نوع الیت‌ جدید به این بازی اضافه شده است که شامل Ironclad Dreadnought برای Marin‌ها، Lifta-Droppa Wagon برای Orkها و Wraithseer Kayduin برای Eldarها می‌شود.

همچنین پوشش‌های جدیدی برای الیت‌های این بازی در نظر گرفته شده است که در آن پوسته The Primaris Chaplain برای Diomedeها، Deathwing Terminatorها و Assault Terminatorها به چشم می‌خورد؛ در حالی که یک ظاهر Salamder برای Ironclad Dreadnought و یک کلاه‌خود سنتی نیز برای Kyre از الیت Eldar در نظر گرفته شده است. در انتها، سه نقشه جدید نیز به بخش چندنفره این بازی اضافه شده است و هم‌اکنون کاربران می‌توانند آنها را تجربه کنند.

یکی از نقشه‌های جدید شامل Eldar Shrine می‌شود که محیطی است که پیرامون آن را مواد مذاب فرا گرفته است و کاربران می‌توانند یک بازی یک در مقابل یک (1v1) را در آن تجربه کنند. نقشه Serpent Chasm یک دشت شنی است که رودخانه‌ها دور تا دور آن را محاصره کرده است و برای نبرد‌های دو در مقابل دو در نظر گرفته شده است. آخرین نقشه یعنی Da Extractor نیز برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که تمایل دارند نبرد‌های سه در مقابل سه نفر داشته باشند. حال در بخش چندنفره کاربران این توانایی را دارند که در بخش قابلیت‌های Eliteها، یعنی Doctrine‌ها تغییراتی را اعمال و آنها را فعال و غیرفعال کنند.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر آپدیت Endless War بازی Warhammer 40000: Dawn of War III را منتشر کردند که محتوای یاد شده را به تصویر می‌کشد. بازی مذکور هم‌اکنون برای کاربران کامپیوتر در دسترس است.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد بروزرسانی جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده