نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

برولین: مشکلی ندارم که طرفداران پس از دیدن Avengers: Infinity War از من متنفر شوند

جاش برولین، بازیگر نقش تانوس می‌گوید که ممکن است مردم و طرفداران پس از تماشای فیلم Avengers: Infinity War از او و نقشش متنفر شوند.

بدون شک فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) یکی از مهم‌ترین و مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ است. در این فیلم سرانجام قرار است شاهد حضور شخصیت شرور و منفی تانوس با بازی جاش برولین، باشیم که طبق گفته مارول، تانوس شخصیت اصلی این فیلم خواهد بود. همچنین اعضای گروه فرقه سیاه (Black Order) در فیلم Avengers: Infinity War که فرزندان تانوس نام دارند، به تانوس برای جمع‌آوری سنگ‌های بی‌نهایت کمک خواهند کرد. با این حال، در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده و تنها می‌دانیم که این تایتان دیوانه قرار است با شخصیت‌هایی چون آیرون من، دکتر استرنج، ثور، مرد عنکبوتی و نگهبانان کهکشان بجنگد. علاوه بر تانوس، برولین نقش کیبل را در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) نیز بر عهده دارد

Avengers: Infinity War

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برولین می‌گوید که آماده واکنش مردم پس از تماشای فیلم Avengers: Infinity War است. در مصاحبه با وب‌سایت کلایدر، برولین در مورد عملکرد تانوس در فیلم و اینکه طرفداران چگونه قرار است به آن واکنش نشان دهند، صحبت کرده است. او در این مصاحبه از تجربه کار با برادران روسو و بازی در نقش تانوس به‌عنوان یکی از بهترین تجارب خود در حرفه بازیگری یاد کرد. برولین در این مصاحبه اشاره کرد که همه نمی‌توانند در سمت شما باشند و اضافه کرد که شخصیت تانوس و در نتیجه او در موقعیتی قرار دارد که همه او را دوست نخواهند داشت و ممکن است از وی متنفر شوند و او خود را برای واکنش مردم و طرفداران پس از تماشای فیلم Infinity War آماده کرده است. برولین گفت:

من نمی‌دانم که واکنش‌ها چگونه خواهد بود و من آماده هر چیزی هستم، اما از حضور در این فیلم خوشحال هستم. اگر این فیلم عالی باشد، اما همه از من متنفر شوند، ارزشش را دارد؟ ممکن است ارزشش را داشته باشد. 

josh brolin in Avengers: Infinity War

اگر تانوس مانند نسخه کامیک خود باشد و کارهایی مشابه را در فیلم Avengers: Infinity War انجام دهد، خیلی راحت می‌توان حدس زد که چرا برولین فکر می‌کند که ممکن است طرفداران پس از تماشای فیلم از او متنفر شوند. پیش از این نیز کوین فایگی، رئیس مارول استودیو‌، شخصیت تانوس در این فیلم را با شخصیت تانوس در کامیک دستکش بی‌نهایت (Infinity Gauntlet) مقایسه کرده بود که اگر این موضوع تحقق پیدا کند، می‌توان انتظار داشت که تانوس به مرگبارترین شخصیت دنیای سینمایی مارول تبدیل شود.

در اواخر ماه تیر امسال، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War پشت درهای بسته در نمایشگاه D23 پخش شد. پس از آن، مارول استودیو این تریلر را دوباره در پایان پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ نمایش داد و با وجود اینکه این تریلر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما توسط طرفداران فاش شده است. مدتی پیش لوئیس دی اسپوزیتو، از تهیه‌کنندگان این فیلم و از مدیران ارشد مارول استودیو در توییتر شخصی خود گفت که کار روی اولین تریلر این فیلم هنوز ادامه دارد و این تریلر هنوز آماده انتشار و نمایش نشده است. کوین فایگی در مصاحبه دیگری تایید کرده است که اولین تریلر فیلم Infinity War پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. 

Avengers: Infinity War

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده