// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

سونی با انتشار تریلری خبر از بازی جدید خود داد

کمپانی سونی با انتشار تریلری مرموز در کانال رسمی خود، خبر از بازی جدیدی داد که وقایع آن در دنیای آخرالزمانی اتفاق می‌افتد.

در جدیدترین اخبار بازی،‌ بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی ژاپن و آسیا تریلر جدیدی را در کانال رسمی خود در یوتوب با تیتر «True: End of the Century RPG متولد شد» منتشر کردند.

تریلر منتشر شده اطلاعت زیادی را در مورد این بازی برملا نکرد اما در اوایل ویدیو دیدیم که اشاره‌ای به پلتفرم پلی‌ استیشن 4 و پلی‌ استیشن ویتا شد. همچنین به نظر می‌رسد که وقایع بازی در دنیای آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، طوری که دوربین محیط بیرون از یک شهر ویران شده در صحرا را نشان می‌دهد. همینطور توانستیم نگاهی به کاراکتر این بازی بیاندازیم که گویا هدایت تانک‌ها و اتومبیل‌هایی در این بازی را بر عهده می‌گیرد.

همچنین در اواسط ویدیو با عبارتی روبرو می‌شویم که نوشته شده است «دنیا به پایان رسیده، چه چیزی باقی‌ مانده است؟» و صدای راوی زنی نیز به گوش می‌خورد که خبر از پایان دنیا می‌دهد و اینکه انسان‌ها از روی زمین ریشه کن شده‌اند. به نقل از ویدیو منتشر شده، اطلاعات بیشتری از این بازی در تاریخ ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر) منتشر می‌شود و سازندگان آن را به طور رسمی معرفی خواهند کرد.

همینطور سازندگان به استودیو و ناشر این بازی به جز سونی اشاره‌ای نکردند و هنوز مشخص نشده‌ است که بازی توسط چه استودیویی در حال ساخت است. همچنین تریلر منتشر شده خبر از بازی‌ای می‌دهد که  بودجه کمی را به خود اختصاص داده، اما باز با این حال باید منتظر معرفی رسمی آن بمانیم.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از سوی سونی را که خبر از بازی جدید خود می‌دهد، تماشا و دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این تریلر مرموز با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده