نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

آغاز فعالیت کمپانی Limited Run Games در انتشار نسخه فیزیکی بازی‌ های نینتندو سوییچ

کمپانی Limited Run Games به تازگی خبر از انتشار نسخه فیزیکی بازی‌های مستقل برای کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ میلادی داده است.

کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) در سال‌های اخیر، نسخه فیزیکی بازی‌های مستقل زیادی را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و نیز پی‌سی عرضه کرده است. البته همان‌طور که از نام این کمپانی پیداست، این بازی‌ها همگی در نسخه محدود منتشر می‌شوند. حالا آن‌طور که در آخرین اخبار بازی به گوش می‌رسد، گویا این کمپانی قصد دارد تمرکز اصلی خود در سال ۲۰۱۸ را به انتشار بازی برای کنسول نینتندو سوییچ اختصاص دهد.

طبق توئیتی که به‌تازگی در حساب رسمی توئیتر کمپانی لیمیتد ران گیمز منتشر شده، این کمپانی پس از مدت‌ها انتظار و تلاش، بالاخره توانسته مجوز انتشار بازی برای کنسول نینتندو سوییچ را نیز به‌دست آورد. در ادامه، این کمپانی اوایل سال جاری میلادی را زمان انتشار اولین نسخه از بازی برای نینتندو سوییچ اعلام کرده است.

کمپانی لیمیتد ران گیمز که در کارولینای شمالی واقع شده، فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز کرده است. این کمپانی درواقع یک خرده‌فروش مستقل محسوب می‌شود که تحت نظر استودیو مایتی ربیت (Mighty Rabbit Studios) فعالیت می‌کند؛ استودیویی که خود برای انتشار نسخه محدود بازی‌های مستقل شهرت دارد.

کمپانی Limited Run Games کار خود را با عرضه بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نیز پلی‌استیشن ویتا آغاز کرد و این اواخر نیز چندین عنوان مختلف مانند بازی LawBreakers و بازی Night Trap: 25th Anniversary Edition برای پی‌سی عرضه کرد.  به این ترتیب کنسول نینتندو سوییچ اولین کنسول خارج از خانواده پلی‌استیشن محسوب می‌شود که کمپانی لیمیتد ران گیمز سراغ آن رفته و باید دید این‌بار این کمپانی در عرضه بازی‌های مستقل برای این کنسول محبوب نینتندو چگونه ظاهر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده