نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

سه بازیگر جدید به جمع بازیگران ریبوت فیلم Hellboy پیوستند

به‌تازگی سه بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم پسر جهنمی (Hellboy) پیوستند که قرار است نقش اعضای انجمن مخفی و سری اوسایرس (The Osiris Club) را ایفا کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی براینکه چند ساعت گذشته سه هنرمند جدید به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار Hellboy (پسر جهنمی)‌ اضافه شده‌اند. بر طبق این خبر، حضور آنها نه تنها قطعی شده بلکه نقش‌هایی هم که آنها قرار است در این فیلم اقتباسی براساس کتاب‌های کمیک ایفا کنند هم مشخص شده است.

یکی از مورد انتظارترین آثار اقتباسی که براساس دنیای کتاب‌های کمیک ساخته می‌شود، پسر جهنمی نام دارد که به کارگردانی نیل مارشال و در اوایل سال آینده به روی پرده سینماها به اکران عموم درخواهد آمد. حال به‌تازگی مشخص شده که سه هنرمند جدید به لیست بازیگران این اثر محبوب و مورد انتظار اضافه شده است که عبارتند از: سوفی اوکوندو بازیگر فیلم Hotel Rwanda (هتل رواندا)، برایان گلیسون بازیگر فیلم Assassin's Creed (کیش یک آدم‌کش) و الیستر پیتری بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای). 

از طرفی در طی گزارشات مختلف به این موضوع اشاره شده بود که مایک میگنولا خالق شخصیت پسر جهنمی، نویسنده سری کتاب‌های این کاراکتر و البته یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم پسر جهنمی، اخیرا تغییراتی در داستان اعمال کرده و موارد کوچکی را به داستان اصلی اضافه کرده است. حال از طرف دیگر هم می‌دانیم که در این فیلم شخصیت پسر جهنمی قرار است با شیطان قرون وسطایی به نام ملکه خونین که به شدت به دنبال راهی برای نابود کردن کل بشریت است، مبارزه کند. پس به نظر شما این مواردی که میگنولا به داستان اضافه کرده چه می‌تواند باشد؟ و چه بازیگرانی قرار است این شخصیت‌های جدید را ایفا کنند؟

براساس این گزارش جدید، سوفی اوکوندو قرار است نقش لیدی هاتون، جادوگر و پیشگوی انجمن اوسایرس را برعهده داشته باشد. در کنار اوکوندو هم برایان گلیسون نقش جادوگری به نام مرلین که او هم در این انجمن است را برعهده داشته و الیستر پیتری هم نقش یکی از اعضای بالا مقام انجمن اوسایرس به نام لرد ادام گلرن را ایفا خواهد کرد. 

دیوید هاربر بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) قرار است نقش قهرمان شاخ‌دار داستان ما را ایفا کند. ایان مک‌شین، بازیگر سریال خدایان آمریکایی (American Gods) و سریال چوب خشکیده (Deadwood)، نقش پدرخوانده‌ی پسر جهنمی به نام پروفسور ترور براتنهولم ملقب به پروفسور بروم را ایفا می‌کند. همچنین میلا یوویچ، بازیگر فیلم عنصر پنجم (The Fifth Element) و سری فیلم رزیدنت اویل (Resident Evil)، قرار است نقش شخصیت منفی و منفور داستان یعنی ملکه خونین را بازی کند و ساشا لین، بازیگر فیلم عزیز آمریکایی (American Honey)، نقش آلیس موناهن را در این فیلم ایفا می‌کند. پنه‌لوپه میچل، بازیگر سریال بیشه شوکران (Hemlock Grove)، هم نقش جادوگری به نام گانیدا را ایفا خواهد کرد. 

شخصیت هل‌بوی اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد و ابتدا در کتاب‌های کامیک کمپانی Dark Horse حضور داشت. هل‌بوی یک شخصیت جهنمی و اهریمنی است که در اواخر جنگ جهانی دوم از جهنم احضار شده است. او توسط پروفسور ترور براتنهولم در مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه رشد داده شد و قوی‌تر از قبل شد و مدت خیلی کمی بعد از آن نامش به‌عنوان «بزرگ‌ترین کاراگاه مخفی جهان» ثبت شد. ماجراجویی‌ها و داستان‌های این شخصیت در کتاب‌های کامیک خیلی زیاد و بی‌شماری نوشته شده و به چاپ رسیده است؛ به‌عنوان مثال، داستان زمانی که در مرکز تحقیقات بود، داستان زمانی که تنها یک پسربچه بود و حتی ماجراهای زمانی که او بعد از مرگش روی زمین در جهنم به سر می‌برد.

کارگردانی فیلم Hellboy بر عهده نیل مارشال، کارگردان باتجربه فیلم نزول (The Descent) و دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تحت)، خواهد بود. اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک مایک میگنولا، خالق پسر جهنمی نیز روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Hellboy از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در دو کشور بریتانیا و بلغارستان انجام شود. پیش از این، هاربر در یک مصاحبه گفته بود که فیلم جدید Hellboy نسبت به دو فیلم قبلی آن لحن تاریک‌تری خواهد داشت و شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری در این فیلم خواهیم بود و تمرکز فیلم تنها روی شخصیت پسر جهنمی نیست. 

فیلم Hellboy برای اکران در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده