// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Doom روی نینتندو سوییچ به خوبی با نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از سوی سایت رولینگ استون، بازی Doom به خوبی با فریم ریت ۳۰ روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود.

تایید بازی Doom روی نینتندو سوییچ، خبری بود که همه مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی را هیجان‌زده کرد. پس از خبر تایید این بازی، خیلی از طرفداران Doom منتظر بودند تا ویدیوهایی از گیم‌پلی و رزولوشن اجرایی بازی و همچنین محتویات بازی روی نینتندو سوییچ منتشر شود که ظاهرا در این بین کمپانی سازنده، کم و کاستی برای بازی نگذاشته است. اما عملکرد دقیق نرخ فریم، یکی دیگر از مواردی بود که تیم سازنده اطلاعاتی از آن را منتشر نکرده بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا سایت رولینگ استون گزارشی از نسخه نینتندو سوییچ بازی Doom منتشر کرده که در جریان آن شاهد مشخص شدن نحوه عملکرد نرخ فریم بازی هستیم. سایت رولینگ استون در این باره می‌گوید:

تکنولوژی‌ها و رندرهای بازی Doom به نحوی است که می‌توان آن‌ها را به‌راحتی تغییر داد. در نرخ فریم ۳۰، شاهد جلوه‌های عالی بودیم و زمانی که نرخ فریم را روی ۳۰ ثابت نگه داشتیم، بازی بسیار روان و بدون هیچ افت فریمی اجرا شد. ما از بازخوردهای کاربران در مورد اینکه بازی Doom جزو یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ است، هیجان‌زده شده‌ایم.

از نظر محتویات نیز کمپانی بتسدا در گذشته اعلام کرده بود که بخش تک‌نفره و آرکید بازی Doom برای نینتندو سوییچ در یک کارتریج ۱۶ گیگابایتی قرار گرفته است و کاربران پس از خرید این بازی و نصب آن، به محتوای ۹ گیگابایتی بخش چندنفره نیز دسترسی خواهند داشت.

بازی Doom در سال ۲۰۱۶ میلادی برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی عرضه شد و توانست نمره خوب ۸ را از زومجی دریافت کند. زومجی در خلاصه نقد خود گفته است:

جدیدترین بازی از سری Doom که یک ریبوت به شمار می‌رود، یکی از درگیر کننده‌ترین بازی‌هایی است که تجربه خواهید کرد. تنوع بالای سلاح‌ها، موجودات شیطانی و اهریمنی بی‌اعصاب و همچنین سرعت و خشونت بالا از مواردی هستند که اکثر گیمرها به دنبال آن هستند. تمامی موارد منفی ذکر شده چیزهایی نیستند که ارزش اصلی بازی را کاهش دهند؛ اما این موارد مسائلی هستند که اگر در ساخت این بازی رعایت می‌شد، مطمئنا با یک Doom تمام عیار روبه‌رو می‌شدیم. آیا این بازی ارزش این همه صبر را داشت؟ بله و بدون شک ارزش تجربه کردن را دارد.

همچنین این بازی در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه (۱۰ نوامبر) روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده