// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ بازی Splasher

کمپانی Playdius با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Splasher، قصد دارد در روز‌های آتی این اثر دو‌بعدی و پلتفرمر را به دست کاربران سوییچ برساند.

در حول اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی مستقل اسپلش‌تیم (Splashteam) و کمپانی پلیدیوس (Playdius) اعلام کرد که پروژه دو‌ بعدی و پلتفرمر آنها یعنی بازی Splasher به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند. گفتنی است که بازی مذکور دقیقا یک ماه پس از راه‌یابی خود به کنسول پلی‌استیشن 4 و  ایکس‌باکس وان، برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

بازی Splasher کاربران را در نقش کاراکتری با موه‌های صورتی رها می‌کند که قصد دارد به نجات کارمندان کارخانه‌ای بروند که به دست شخصیتی‌ پلید به نام Le Docteur اداره می‌شود. برای به اتمام رساندن ماموریت خود، کاربران باید ۲۲ مرحله مختلف را که سرتاسر آنها را تله‌ها و دشمنان فرا گرفته است، پشت سر بگذارند. در بازی، سلاحی در اختیار شما قرار می‌گیرد که قابلیت شلیک‌ رنگ‌ها و جوهر‌های مختلف را دارد. همچنین قابلیت دیگری در این بازی به کمک کاربران می‌آید که به آنها اجازه می‌دهد که به واسطه آب خود را به سطوح مختلف برسانند و در آن سو جوهر‌های قرمز رنگ شما را به بدنه دیوار‌ها می‌چسباند، در حالی که رنگ‌های نارنجی قابلیت پرش را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نسخه سوییچ بازی Splasher مزایایی را در خود جای داده است که شامل حالت Time Attack می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد که مهارت‌های خود را در سرعت‌زمان عملکرد خود در بازی به آزمایش بکشند. با آزمایش کردن مهارت‌های خود و ثبت امتیازات خود می‌توانید آنها را در جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) ثبت کنید و با کاربران دیگر به رقابت بپردازید. تریلر جدید صحنه‌هایی از بازی را به نمایش قرار می‌دهد که در آن شاهد کاراکتر این بازی هستیم که در حالت Time Attack نیز به چشم می‌خورد.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ بازی Splasher را تماشا و دانلود کنید. بازی Splashr هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، PS4 و  کامپیوتر در دسترس است و در تاریخ ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر) به دست کاربران سوییچ می‌رسد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده