نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Sniper: Ghost Warrior

در بازی موبایل Sniper: Ghost Warrior بازیکن در نقش یک تک‌تیرانداز برای نابودی بزرگ‌ترین کارتل مکزیک وارد عمل خواهید شد.

استودیو CI Games پس از عرضه سه‌گانه بازی Sniper: Ghost Warrior، تصمیم گرفت با همکاری استودیو Octopus Games نسخه موبایلی از این بازی را معرفی و برای پلتفرم‌های موبایلی اندروید و آیفون منتشر کند. نسخه موبایل بازی Sniper: Ghost Warrior دارای حال و هوای نسخه‌های کنسولی بازی است و بازیکن در قالب یک مأمور مخفی حرفه‌ای که تخصص ویژه‌ای در شلیک با اسلحه اسنایپر دارد، قرار می‌گیرد. سبک این بازی موبایل اکشن تاکتیکال است و نیاز به اتصال دائم اینترنت دارد. داستان بازی Sniper: Ghost Warrior درباره یک تک‌تیرانداز است که به صورت مخفیانه وارد یک باند قاچاق مواد مخدر ‌می‌شود و رئیس این باند را از بین ببرد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

Sniper: Ghost Warrior

دنبال کردن گلوله‌های شلیک شده تا هدف مورد نظر بسیار جذاب است

بازی آیفون Sniper: Ghost Warrior دارای چهار بخش Sniper و Assault و Story و Contract است. در بخش Sniper تک‌تیرانداز در حالت اول شخص در مخفیگاه قرار گرفته است. بازیکن با هدف قرار دادن دشمنان، آنها را یکی پس از دیگری از پای در می‌آورد و در نهایت با کشتن رئیس آن بخش، مرحله را به پایان می‌رساند. در بخش Assault بازیکن در حالت اول شخص اما اینبار با اسلحه‌های مختلفی به سمت دشمنان حمله می‌کند و به سمت دشمنان حمله می‌کند تا به رئیس مرحله برسد، پس از کشتن رئیس مرحله به پایان می‌رسد و بازیکن جوایزی را دریافت می‌کند. در بخش Story یا بخش داستانی بازی، بازیکن ماجرای ورود به باند کارتل را پیگیری می‌کند و داستان بازی را با گیم‌پلی معروف سری Sniper: Ghost Warrior به پیش می‌برد. در بخش آخر یعنی Contract بازیکن در حالتی شبیه به حالت Survival در مقابل دشمنان قرار می‌گیرد و تا زمانی که جان بازیکن تمام نشود به کشتن دشمنان و رکورد زدن تعداد کشته‌ها می‌پردازد و می‌تواند رکورد خود را در شبکه‌های اجتماعی برای دوستان خود به اشتراک بگذارد.

Sniper: Ghost Warrior

بازی Sniper: Ghost Warrior دارای حال و هوای نسخه‌های کنسولی این سری است

گرافیک بازی اندروید Sniper: Ghost Warrior دارای جلوه‌های بصری بسیار زیاد و دارای حال و هوای نسخه‌های کنسولی از این سری است که خاطرات بازی را برای طرفداران این سری یادآوری می‌کند و دنبال کردن گلوله‌های شلیک شده تا هدف مورد نظر بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. این بازی نیز دارای صداگذاری بسیار خوبی به خصوص در بخش شلیک اسلحه‌ها است و حس یک تک‌تیرانداز ماهر را به خوبی به بازیکن القا می‌کند. موسیقی بازی نیز دارای فضایی هیجانی است که در زمان کمین گرفتن تک‌تیرانداز حالتی مخفیانه و استرس‌زا را به بازیکن منتقل می‌کند. همچنین، بازی Sniper: Ghost Warrior از سیستم خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند که بازیکن برای خریدن اسلحه‌های قدرتمند می‌تواند با پول واقعی از فروشگاه این بازی خرید کند.

Sniper: Ghost Warrior

بازی Sniper: Ghost Warrior یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب است که بازیکن می‌تواند مدتها مشغول تجربه آن باشد. این بازی به طرفداران نسخه کنسولی این سری و طرفداران بازی‌های مخفی‌کاری و اکشن پیشنهاد می‌شود. بازی Sniper: Ghost Warrior هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی سرگرم‌کننده را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sniper: Ghost Warrior


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده