نویسنده: حسین سلیمی
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

تصویر هنری اصلی بازی The Banner Saga 3 منتشر شد

استودیو استوئیک تصویری مهم و کلیدی از بازی The Banner Saga 3 منتشر کرد. این تصویر یک نگاه کلی را، از سومین قسمت این سری بازی به نمایش گذاشته است.

استودیو استوئیک و شرکت ورسس ایول که از پیشگامان در تولید و نشر بازی هستند، تصویری هنری را از فصل نهایی مجموعه The Banner Saga، یعنی بازی The Banner Saga 3 منتشر کردند. این نسخه از بازی The Banner Saga در دل یک جهان بی‌رحم، که الهام گرفته از حماسه اساطیر وایکینگ است، استراتژی بیشتری را با حضور وایکینگ‌ها به تصویر کشیده است. جنگ‌های تاکتیکی در برابر دشمنان قدرتمند، بازیکنان را مجبور می‌کند تلاش خود را چند برابر کنند. در این بازی داستان و شخصیت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای طرفداران قانع‌کننده است.

بازی The Banner Saga 3

در طول مراحل بازی نقش آفرینی The Banner Saga 3 شخصیت‌ها قوی‌تر می‌شوند و با پشت سر گذاشتن مراحل می‌توانید توانایی‌های شخصیت‌ها را بالا ببرید. داستان‌ این بازی چند لایه و غیر خطی است.

این بازی قرار است برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک و همچنین کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس‌ وان عرضه شود. برای بررسی دقیق‌تر، با تریلر زیر که تصویر هنری اصلی این بازی را به نمایش کشیده است با زومجی همراه باشید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده