// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Virtual Battlegrounds با سبک PlayerUnknown's Battlegrounds در حال ساخت است

استودیو Oneiric اعلام کرد که در حال توسعه پروژه‌ای با سبک Battle Royale به نام بازی Virtual Battlegrounds روی هدست‌های واقعیت مجازی است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در حال حاضر رکورد بیشترین تعداد کاربر همزمان در استیم را به خود اختصاص داده است. پس از آن سازندگان زیادی از سبک این بازی الهام گرفته‌اند و در بازی‌های خود اعمال کرده‌اند؛ طوری که استودیو اپیک گیمز حالت مذکور را در بازی Fortnite نیز در دسترس قرار داد که با استقبال چشم‌گیری مواجه شد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیوی دیگری در حال توسعه بازی‌ای با حال‌و‌هوای بازی PUBG روی پلتفرم واقعیت مجازی است.

در پستی منتشر شده در Reddit، شان پینوک، کارگردان خلاق استودیو اونایریک (Oneiric Entertainment)، اعلام کرد که در حال کار روی یک پروژه واقعیت مجازی با سبک بتل رویال است که Virtual Battlegrounds نام دارد. بازی مذکور تمام محتویات یک بازی Battle Royale را که شامل خارج شدن از هواپیما به واسطه چتر، جمع‌آوری منابع و سلاح‌ها از خانه‌ها و رانندگی با اتومبیل‌ها می‌شود، در خود جای داده است. سازندگان تریلر معرفی بازی واقعیت مجازی Virtual Battlegrounds را نیز منتشر کرده‌اند که در حال حاضر به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان باید وقت بیشتری را برای رفع ایرادات آن در نظر بگیرند. آنها البته خاطرنشان کردند که اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا و دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

با توجه به کم بودن کاربران پلتفرم واقعیت مجازی نسبت به پلتفرم‌های دیگر، سازندگان ظرفیت بازیکنان در این بازی را حداکثر ۱۶ نفر به طور همزمان مشخص کرده‌اند. البته آنها خاطرنشان کردند که با بیشتر شدن طرفداران این بازی ظرفیت آن را افزایش خواهند داد. بازی مذکور به طور رایگان یا Free to Play منتشر خواهد شد.

به نقل از پینوک، پروژه وی از همان روز اول با تلاش‌های جامعه بازیکنان شکل گرفته است؛ طوری که این ایده پیش‌تر به دست کاربران در تاپیکی در ردیت منتشر شده است. همچنین وی اعلام کرد که در حال حاضر نظر‌های کاربران در تاپیک یاد شده را مطالعه و از آنها برای توسعه بازی استفاده می‌کند.

سازندگان اعلام کردند که این پروژه واقعیت مجازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر می‌شود. همچنین سازندگان هنوز مشخص نکرده‌اند که بازی به طور کامل منتشر می‌شود یا اینکه اول از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بازی مذکور برای عرضه روی هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive برنامه‌ریزی شده است.

نظرات خود را در مورد بازی Virtual Battlegrounds که از سبک بازی PUBG الهام گرفته است، با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده