نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

بازی Warhammer Quest 2 برای iOS منتشر شد

استودیو Perchang در نهایت بازی Warhammer Quest 2: The End Times را برای پلتفرم iOS منتشر کرد. اولین بسته الحاقی بازی نیز در دسترس قرار دارد.

طی جدیدترین اخبار بازی موبایل، پس از سال‌ها انتظار بازی Warhammer Quest 2: The End Times، ساخته استودیو پرچنگ (Perchang) برای موبایل منتشر شد. بازی Warhammer Quest 2: The End Times دنباله‌ای برای بازی اندروید و بازی آیفون Warhammer Quest که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد تلقی می‌شود و آنطور که به‌نظر می‌رسد در تمامی زمینه‌ها پیشرفت داشته است. بازی Warhammer Quest 2 در سبک استراتژی نوبتی شما را در موقعیت ایستادن در میان هرج و مرج و نابودی کامل قرار می‌دهد. وظیفه‌ی شما در طول روند بازی تشکیل یک حزب متشکل از ساحره‌های شکارچی، جنگجویان، کوتوله‌ها و شخصیت‌های دیگر خواهد بود تا به‌وسیله‌ی آن انواع موجودات خطرناک را از بین ببرید و غنائم متفاوتی را در آخر به‌دست آورید. پس از پایان هر مرحله و غارت کردن غنائم (Loot) در انتهای آن، می‌توانید گروه خود را بهبود دهید و به سیاه‌چاله دیگری بروید.

بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times نسبت به نسخه اول با بهبود و پیشرفت‌های فراوانی روبه‌رو شده است. اول از همه، گرافیک در Warhammer Quest 2 این‌بار به‌صورت کاملا سه‌بعدی طراحی شده است و اینکه شما می‌توانید با زوم کردن در محیط، تمام موارد را زیر نظر داشته باشید. علاوه بر این، تغییرات مهمی در مسیر ارتقا سطح (Level Up) گروه بازیکن نسبت به نسخه قبلی وجود خواهد داشت. حالا به‌جای قوی‌تر شدن با پیشروی در طول مراحل، اعضای گروه شما با گزینه‌ها و انتخاب‌های تاکتیکی‌تری مواجه خواهند شد. از این‌رو دشمنان همیشه چالش‌های خاص خود را خواهند داشت و این موضوع یکی از نقاط اصلی افزایش جذابیت بازی نیز تلقی می‌شود.

بازی Warhammer Quest 2 با قیمت ۵ دلار و همراه با اولین بسته الحاقی خود که شامل منطقه ریکلند، داستان و دشمنان جدید می‌شود، به‌تازگی از طریق فروشگاه اپ استور برای iOS منتشر شده است. لازم به ذکر است که قیمت بسته الحاقی بازی نیز ۵ دلار است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده