نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

نینتندو سوییچ اکنون از هدفون بی سیم پشتیبانی می‌کند

نینتندو بدون اطلاع قبلی امکان پشتیبانی از هدفون بی سیم را به کنسول نینتندو سوییچ اضافه کرده است.

نینتندو این هفته یک آپدیت بزرگ برای نینتندو سوییچ منتشر کرده بود که امکان ضبط ویدیو کلیپ‌های کوتاه از گیم‌پلی بازی‌های کنسول را فراهم می‌کرد. حال با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد این آپدیت امکانات بیشتری نسبت به چیزی که نینتندو در جزئیات آن ذکر کرده بود، به کنسول نینتندو سوییچ اضافه کرده است.

کاربران ردیت به‌تازگی متوجه شده‌اند کنسول سوییچ هم‌اکنون در حالت داک از طریق درگاه USB از هدفون هم پشتیبانی می‌کند و این امکان تنها به هدفون‌های سیم‌دار محدود نیست و شامل هدفون‌های بی‌سیم هم می‌شود. گیم‌اسپات هم سوییچ را با هدست بی‌سیم گلد پلی استیشن تست کرده و نتیجه گرفته است. نکته جالب اینکه هدست مذکور قرار است فقط با پلی استیشن 4 کار کند، اما با کامپیوتر و حالا با سوییچ هم سازگاری کامل دارد! با اتصال دانگل USB هدست به داک سوییچ، می‌توانید از آن در نینتندو سوییچ استفاده کنید.

پروسه فعال‌سازی هدست روی سوییچ به همین سادگی است و نیازی به ترفند یا کار خاصی نیست. سوییچ به طور خودکار اتصال هدست را تشخیص می‌دهد و صدای خروجی را به هدست انتقال می‌دهد. همچنین می‌توانید پاپ-آپ اطلاع‌رسانی معمولی میزان صدا را که هنگام استفاده از جک استاندارد هدفون مشاهده می‌کردید در اینجا هم مشاهده کنید. شما می‌توانید میزان صدا را با فشردن کلید Home تنظیم کنید که یک اسلایدر برای کنترل صدا و چندین تنظیمات استاندارد دیگر را به شما نشان می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که چرا نینتندو به تبلیغ این ویژگی نپرداخته است، مخصوصا که در جزئیات آپدیت منتشر شده تمامی ویژگی‌های این آپدیت به جز مورد مذکور ذکر شده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده