// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

نینتندو سوییچ برای سومین ماه متوالی پرفروش ترین کنسول در آمریکا شد

با توجه به آمار منتشر شده از سوی گروه NPD، کنسول نینتندو سوییچ توانست برای سومین ماه متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کنسول درآمریکا شناخته شود.

طبق اخبار کنسول‌های بازی، گروه NPD آمار مربوط به ماه سپتامبر فروش کنسول‌های بازی را منتشر کرده است و در این میان، کنسول نینتندو سوییچ توانست یک بار دیگر در آمریکا رقبای خود را از پیش روی بردارد. نکته جالب اینجا است که وقتی فروش نینتندو سوییچ، نینتندو 3DS و SNES Classic Edition را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم، می‌بینیم نینتندو بازار فروش سخت افزارهای گیمینگ را تصاحب کرده است.

در جریان ماه سپتامبر میلادی، کنسول نینتندو سوییچ توانست برای سومین ماه متوالی، عنوان پرفروش‌ترین کنسول در آمریکا را به خود اختصاص دهد و به عبارتی برای پنجمین ماه پرفروش‌ترین کنسول شود. این در حالی است که نینتندو سوییچ تنها هفت ماه است که روانه بازار شده و این آمار، فروش خوب این کنسول را نشان می‌دهد. البته با اینکه آمار دقیق فروش اعلام نشده است ولی، کمپانی نینتندو در جریان یک کنفرانس خبری اعلام کرده که نینتندو سوییچ تا به حال بیش از دو میلیون نسخه در آمریکا فروش داشته است.

زمانی که آمار فروش این ماه سوییچ را در کنار 3DS و SNES Classic Edition می‌گذاریم، می‌بینیم که نینتندو توانسته دو سوم بازار سخت افزار در ماه سپتامبر را به خود اختصاص دهد. در این میان نیز می‌توان به فروش خوب بازی‌هایی همچون بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle، بازی Metroid: Samus Return و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اشاره کرد.

با تمام این تفاسیر باید منتشر فروش بهتری از این کنسول در ماه‌های آینده و تعطیلات سال جاری میلادی باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده