// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر داستانی بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد

همانطور که الکترونیک آرتز وعده داده بود، ویدیوی داستانی بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد.

زمانی که بخش چندنفره بازی Star Wars Battlefront 2 در دسترس قرار گرفت، اطلاعات زیادی از این بخش در اختیار مخاطبان قرار داده شد ولی با این حال، موردی که مخاطبان شدیدا منتظر آن هستند، بخش داستانی این بازی است که حال کمپانی الکترونیک آرتز، طبق وعده قبلی خود، تریلر داستانی این بازی را منتشر کرده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در این ویدیو داستانی شاهد آیدن ورسیو، شخصیت اصلی داستان هستیم که توسط پهپاد همراه خود از زندان Rebelها فرار می‌کند. در ادامه شاهد این هستیم که Empire به فرمانده ورسیو، پدر آیدن، دستور می‌دهد Inferno را فعال کند. در واقع در دنیای بازی شوتر Star Wars Battlefront 2 داستان حول گروه Inferno می‌چرخد. گروهی ویژه که توسط ایدن ورسیو رهبری می‌شود.

در ادامه شاهد این هستیم که وقایع جوری دست به دست هم می‌دهند که میان گروه Inferno و Rebellion به نبرد با یکدیگر بپردازند. همچنین در ویدیو داستانی Star Wars Battlefront II شاهد حضور شخصیت‌های دنیای بازی نظیر لوک اسکای‌واکر، پرنسس لیا و ماز کاناتا هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو هیجان انگیز را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی تیراندازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۲۶ آبان ماه (هفده نوامبر) روی پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده