نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

انتشار پوستر جدید از فصل ششم سریال Arrow

شبکه CW اخیرا پوستر جدیدی از فصل ششم سریال کماندار (Arrow) را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت الیور کویین است.

اوایل این هفته بود که شبکه CW تریلر جدیدی از فصل ششم سریال Arrow را منتشر کرد. حال ۱۰ روز مانده به شروع پخش فصل ششم این سریال، شبکه CW پوستر جدیدی از فصل ششم سریال Arrow را منتشر کرده است. تمرکز این پوستر روی شخصیت الیور کویین ملقب به کماندار سبز است که در حال هدف‌گیری یک شخص ناشناس است. الیور کویین باید شهر استار سیتی را از یک تهدید جدید و بزرگ دیگر نجات بدهد. با این حال، به نظر می‌رسد که لباس و کمان شخصیت کماندار سبز در فصل ششم تغییرات کمی را نسبت به فصل گذشته سریال Arrow خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Arrow Season 6 Poster

استیون امل در نقش الیور کویین ملقب به کماندار سبز، کیتی کسیدی در نقش لارل لنس (بلک سایرن)، مانو بنت در نقش اسلید ویلسون (دث استروک)، جولیانا هارکیوی در نقش دایان دریک (قناری سیاه) و ریک گونزالز در نقش رنه رامیرز (سگ وحشی)، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل ششم سریال Arrow تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، ویلا هلند در نقش تیا کویین (اسپیدی)، دیوید رمزی در نقش جان دیگل (اسپارتان)، امیلی بت ریکاردز در نقش فیلیسیتی اسموک (اور-واچ)، پل بلکتورن در نقش کارگاه کوئنتین لنس، اکو کلوم در نقش کورتیس هالت (آقای ترفیک)، لکسا دویگ در نقش تالیا الغول، کاترینا لاو در نقش نیسا الغول، آنا هاپکینز در نقش سامانتا کلایتون و مدیسون مک لافلین در نقش ایولن شارپ (آرتمیس)، دیگر بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل ششم سریال Arrow بازگردند.

پخش فصل ششم سریال Arrow از تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) از شبکه CW آغاز خواهد شد و مانند پنج فصل گذشته، فصل ششم این سریال نیز در ۲۳ قسمت تولید و منتشر خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده