نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

فضای مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins روی ایکس باکس وان مشخص شد

به‌تازگی فروشگاه رسمی ایکس‌باکس فضای مورد نیاز برای دانلود بازی Assassin's Creed Origins به روی کنسول ایکس‌باکس وان را اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اطلاعاتی از حجم مورد نیاز برای دانلود بازی Assassin's Creed Origins روی کنسول ایکس باکس وان توسط فروشگاه رسمی ایکس‌باکس منتشر شده است. این اطلاعات شاید بیش‌تر برای آن دسته از بازیکنانی که نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌خرید کرده‌اند جالب باشد؛ چرا که خیلی‌ها تمایل دارند بدانند آیا باری دیگر دانلودی عظیم و پرحجم انتظارشان را می‌کشد یا خیر.

متاسفانه با توجه به جزئیات خبر اعلام‌شده توسط فروشگاه ایکس‌باکس، بازی Assassin's Creed Origins حجم قابل توجهی دارد! برای دانلود این بازی، کاربران کنسول ایکس‌باکس وان به چیزی حدود ۴۲ گیگابایت فضای خالی از هارددیسک کنسول خود نیاز خواهند داشت. هرچند این حجم شاید خیلی‌ هم زیاد به نظر نرسد؛ چرا که می‌توان گفت اکثر بازی‌های اخیر کنسول ایکس‌باکس وان نیز تقریباً حجمی مشابه از هارددیسک دستگاه را اشغال می‌کردند. البته این گونه خبررسانی‌ها در هر صورت مفید است و کاربران می‌توانند از پیش برای حجم هارددیسک خود نقشه بکشند!

Assassin

کار ساخت و توسعه بازی Assassin's Creed Origins اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی و درست پس از پایان کار نسخه Black Flag این مجموعه آغاز شده بود. چند سالی بود که مجموعه Assassin's Creed به طور سالیانه منتشر می‌شد. پس از انتشار بازی Assassin's Creed Syndicate در سال ۲۰۱۵، کمپانی یوبی سافت تصمیم گرفت برای مدتی از انتشار قسمت جدید این بازی دست بردارد و به همین دلیل نیز عرضه جدیدترین نسخه این بازی یعنی همان Assassin's Creed Origins به سال ۲۰۱۷ موکول شد. برای توضیح و توجیه این وقفه پیش آمده، مدیرعامل کمپانی یوبیسافت یعنی ایو گیلموت، فروش پایین نسخه Assassin's Creed Syndicate را دلیل اصلی آن دانست و ادعا کرد که پس از این تجربه ناامیدکننده، تیمی قوی برای تقویت و ارتقای هر یک از قسمت‌های بعدی بازی به کار گرفته شده است.

آن‌طور که از تریلرهای بازی Assassin's Creed Origins برداشت می‌شود، به نظر می‌رسد این بار کمپانی یوبیسافت به وعده خود عمل کرده و شاید واقعاً باید منتظر نسخه غافل‌گیرکننده و مهیج دیگری از این بازی باشیم. حالا نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این بار یوبیسافت در ارائه بازی جدید خود موفق خواهد بود و می‌تواند باری دیگر دل طرفداران این مجموعه را به‌دست آورد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده