// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Nioh برای پی سی تایید شد

بالاخره تاریخ انتشار بازی تحسین‌شده‌ی Nioh، که در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 بود، برای کامپیوتر مشخص شد.

همان‌طور که می‌دانید، بازی Nioh در سال جاری میلادی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و نظر بسیاری از منتقدان و بازیکنان را جلب کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی Nioh برای کامپیوتر نیز مشخص شده است.

نسخه‌ی پی سی بازی با نام Nioh: Complete Edition در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) از طریق استیم منتشر می‌شود. همچنین تمام بسته‌های الحاقی نسخه‌ی پلی‌استیشن از روز اول برای بازیکنان کامپیوتر در دسترس هستند. بازی Nioh روی پی‌سی فقط به‌صورت دیجیتالی منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که پورت این بازی کمی از انتظارات طرفداران بالاتر ظاهر شود. همان‌طور که در پلی‌استیشن 4 نیز مشاهده‌ کرده بودید، نسخه‌ی پی‌سی بازی Nioh شامل دو حالت گرافیکی Action و Movie است که با جابجایی بین آن‌ها می‌توانید نرخ فریم یا رزولوشن بهتری به‌دست آورید.

در نسخه‌ی پی‌سی بازی Nioh قادر نخواهید بود که تنظیمات گرافیکی و رزولوشن بازی را به صورت جداگانه تغییر دهید، ولی با این حال این نسخه‌ مزایای دیگری را نسبت به پلی‌استیشن 4 دارد. برای مثال، همه‌ی هفت نوع اسلحه به همراه جادوهای نینجوتسو و اونمیو از همان ابتدای بازی در دسترس بازیکنان پی‌سی قرار می‌گیرد. همچنین کلاه مخصوصی برای بازیکنان پی‌سی در نظر گرفته شده است که علامت شرکت ولو را روی خود دارد:

کلاه خود اختصاصی بازی Nioh برای پی سی

بازی Nioh چندی پیش توسط کمپانی سونی برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شد و به همین دلیل بسیاری فکر می‌کردند که عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های دیگر امری غیرممکن است. با این حال، به نظر می‌رسد که این بازی انحصاری زمانی بوده و مدت انحصار آن به پایان رسیده است. بازی Nioh، که توسط استودیوی تیم نینجا ساخته شده است، پس از عرضه نظر بسیاری از طرفداران سری بازی Souls را به خود جلب کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده