نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴

اولین تصویر فیلم Chaos Walking منتشر شد

کمپانی لاینزگیت اولین تصویر فیلم Chaos Walking را که قرار است دیزی ریدلی و تام هالند در آن به ایفای نقش بپردازند، منتشر کرد.

از تابستان امسال فیلمبرداری و تولید فیلم «از هرج و مرج» (Chaos Walking) آغاز شده است و فیلمبرداری و تولید این فیلم همچنان ادامه دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) است و کمپانی لاینزگیت مسئولیت تولید و انتشار آن را بر عهده دارد. فیلم Chaos Walking بر اساس رمان‌های سه‌گانه پاتریک نس ساخته خواهد شد که اتفاقات آن در یک جهان آخر الزمانی رخ می‌دهد که به لطف عفونتی به نام نویز، هر موجود زنده‌ای می‌تواند افکار یکدیگر را بشنود. در این فیلم قرار است بازیگران مطرحی چون دیزی ریدلی و تام هالند به ایفای نقش بپردازند. حال اولین تصویر رسمی از فیلم Chaos Walking منتشر شده است. در این تصویر که از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم گرفته و منتشر شده، هالند و ریدلی که به‌ترتیب نقش تاد و وایولا را در این فیلم بر عهده دارند، دیده می‌شوند که در کنار یکدیگر ایستاده‌اند. این تصویر یک نمای کلی را از ظاهر این دو بازیگر در این فیلم به ما ارائه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Chaos Walking first behind-the-scenes image

در فیلم Chaos Walking هالند قرار است نقش پسر جوانی به نام تاد هیوت را بازی کند. او پس از اینکه متوجه می‌شود برای فرار از زادگاه خود هیچ راه انتخاب دیگری ندارد با دختری به نام وایولا اید با بازی ریدلی، هم‌مسیر می‌شود؛ اما سگ او به مراتب قابل اعتمادتر از این دختر است. هالند مرد عنکبوتی جدید دنیای سینما است و اخیرا در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز برای بازی در نقش مرد عنکبوتی بازخواهد گشت.

ریدلی نیز بیشتر برای بازی در نقش ری در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد) شناخته شده و قرار است در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) نیز برای بازی در نقش ری بازگردد. او همچنین در فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) نیز حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر هالند و ریدلی، مدس میکلسن در نقش دیوید پرنتیس، دمیان بیچیر در نقش بن مور، کورت ساتر در نقش سیلیان، نیک جوناس در نقش دیوید پرنتیس جونیور، دیوید اویلوو در نقش آرون و سینتیا ایروو در نقش هیلدی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Chaos Walking حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Chaos Walking قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده چارلی کافمن، نویسنده فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)، به همراه جیمی لیندن، نویسنده فیلم‌هایی چون We Are Marshall و هیولای پول (Money Monster)، بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده