نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

انتشار پوسترهای جدید از سریال The Punisher

مارول و نت‌فلیکس اخیرا دو پوستر جدید را از سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) منتشر کرده‌اند.

ماه گذشته، مارول و نت‌فلیکس اولین تریلر رسمی سریال The Punisher را منتشر کردند. حال مارول و نت فلیکس دو پوستر جدید و تبلیغاتی از این سریال مورد انتظار را منتشر کرده‌اند. تمرکز این دو پوستر مانند دیگر تصاویر و تریلرهای منتشر شده از این سریال روی شخصیت فرانک کسل ملقب به پانیشر است. همچنین در توصیف این پوسترها نیز گفته شده که پانیشر به دنبال به‌دست آوردن حقیقت است که روی این دو تصویر نیز این جمله دیده می‌شود. با این حال، هنوز تاریخی رسمی برای انتشار سریال The Punisher اعلام نشده است، هرچند طبق شایعه‌ای که اوایل این ماه منتشر شده بود، فصل اول این سریال قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر امسال (۲۱ مهر) از شبکه نت‌فلیکس پخش شود. با این حال، منابع و سایت‌های دیگر این تاریخ را تکذیب کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

The Punisher Poster

The Punisher Poster

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، ایبون ماس-بچراک در نقش دیوید لیبرمن (میکرو)، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برنتال چهارمین بازیگری است که نقش پانیشر را در دنیای سینما و تلویزیون بازی می‌کند. پیش از این دولف لاندگرن، توماس جین و ری استیونسون نقش پانیشر را بر عهده داشته‌اند. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده