نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

آپدیت بازی Pyre حالت جدیدی به آن اضافه کرد

بازی Pyre اخیرا آپدیت جدیدی دریافت کرده که یک حالت بازی جدید و چالش‌برانگیز را به آن اضافه کرده است. 

Pyre یکی از موفق‌ترین بازی‌های نقش آفرینی امسال بود که با سبک و سیاق خاص خودش و ترکیب المان‌های نقش‌آفرینی و ورزشی، تجربه جدیدی در این سبک به حساب می‌آمد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سوپرجاینت گیمز آپدیت جدیدی برای این اثر منتشر کرده است که یک حالت بازی جدید به آن اضافه می‌کند. این حالت که به صورت رایگان منتشر شده، True Nightwing نام دارد و تجربه بازی را به کلی متحول و گیمر را با چالش‌های جدید رو‌به‌رو می‌کند. البته برای دسترسی به True Nightwing باید حتما بخش داستانی بازی را تمام کرده باشید. در ادامه می‌توانید جزییات این حالت را مشاهده کنید:

  • درجه سختی مشابه با درجه Heightened
  • فعال بودن تمامی Titan Star‌ها
  • تغییراتی در Enlightenment‌ها که برای ارتقای سطح استفاده می‌شوند
  • غیرفعال شدن امکان بارگذاری چک‌پوینت‌ها یا شروع مجدد رایت‌ها
  • باز بودن کامل Book of Rites و White Lute
  • معرفی زودتر Feats of Glory در مقایسه با حالت معمولی بازی

سوپرجاینت گیمز همچنین اعلام کرده که در این حالت تصمیمات شما تاثیر بیش‌تری در بازی خواهند گذاشت و همچنین در صورتی که بازی را در حالت True Nightwing آغاز کنید، دیگر امکان تغییر آن را در میانه بازی نخواهید داشت. نکته آخر هم اینکه می‌توانید قسمت‌های آموزشی بازی را که در اوایل آن در دسترس هستند در حالت True Nightwing رد کنید و نیازی به تجربه مجدد آن‌ها نیست. 

آپدیت جدید بازی برای پی سی منتشر شده و قرار است به‌زودی برای پلی استیشن 4 هم منتشر شود. زومجی در بررسی بازی Pyre به آن نمره ۸ را داده بود که خلاصه‌ای از نقد بازی، به شرح زیر است:

برخی بازی‌ها هستند که موفق می‌شوند حس و حالی متفاوت را به مخاطب هدیه بدهند؛ حس و حالی که تا مدت‌ها در ذهن فرد می‌ماند. Pyre یکی از همین دست بازی‌ها است که پس از تمام کردن آن، تا مدتی لذتی را که از بازی برده‌اید، فراموش نخواهید کرد. Pyre برای تبدیل شدن به یک بازی بی‌نقص، فقط نیاز به گیم‌پلی‌ای داشت که پس از مدتی تکراری نشود. اما حتی در همین شرایط فعلی هم با بازی‌ای طرف هستیم که مانند ساخته‌های پیشین استودیو سوپر جاینت گیمز، یک لذت فوق‌العاده را به‌مان هدیه می‌کند.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده