نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

دنباله فیلم Lucy در دست ساخت است

کمپانی اروپاکورپ ساخت فیلم لوسی ۲ (Lucy 2) را رسما تایید و اعلام کرد که لوک بسون در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است.

چهارشنبه هفته گذشته کمپانی اروپاکورپ اعلام کرد که پس از ضرر ۱۳۵ میلیون دلاری این کمپانی در طول سال مالی گذشته، قرار است به تولید محصولات خود ادامه دهد، اما فیلم‌های بعدی این کمپانی به مراتب کوچک‌تر و کم‌هزینه‌تر از محصولات اخیر آن‌ها خواهد بود. در تابستان امسال فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets (والرین و شهر هزار سیاره) به کارگردانی لوک بسون اکران شد و این فیلم تنها کمی بیش از ۲۲۳ میلیون دلار که شامل ۴۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۸۲.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شد، فروخته است. بودجه ۱۷۲ میلیون دلاری این فیلم مشکل اصلی آن بوده است که باعث شد اروپاکورپ ضرر هنگفتی را متحمل شود.

کمپانی اروپاکورپ تصمیم دارد که تمرکز خود را روی ادامه دادن مجموعه‌های تریلر و علمی-تخیلی، چون تیکن (Taken)، عنصر پنجم (The Fifth Element) و لوسی (Lucy) قرار بدهد، اما تعداد محصولات این کمپانی کمتر از گذشته خواهد بود و لوک بسون نیز نظارت بیشتری را روی پروژه‌های بعدی این کمپانی خواهد داشت. بودجه هر فیلم قرار است حدود ۲۵ تا ۳۵ میلیون دلار باشد و ساخت دنباله فیلم Lucy در اولویت این کمپانی است. طبق گفته اروپاکورپ، در حال حاضر بسون کار نوشتن فیلمنامه فیلم Lucy 2 را آغاز کرده، اما هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم منتشر نشده است.

Lucy

انتظار می‌رود که بسون کارگردانی فیلم Lucy 2 را نیز بر عهده داشته باشد و اسکارلت جوهانسون نیز برای ایفای دوباره نقش لوسی در این فیلم بازگردد. در سال ۲۰۱۴، فیلم Lucy به کارگردانی و نویسندگی لوک بسون به روی پرده رفت. بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بوده است و این فیلم موفق شد ۴۶۳.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Lucy داستان شخصیتی به نام لوسی با بازی اسکارلت جوهانسون را روایت می‌کند که به طور تصادفی در یک معامله تاریک گرفتار می‌شود و در ادامه به یک جنگجوی بی‌رحم که فراتر از درک و منطق یک انسان است، تبدیل می‌شود. مورگان فریمن دیگر بازیگر برجسته و مهمی بود که در این فیلم به ایفای نقش پرداخت و احتمالا در فیلم Lucy 2 باز خواهد گشت.

انتظار می‌رود که مانند قسمت اول، کمپانی یونیورسال وظیفه انتشار فیلم Lucy 2 را نیز بر عهده داشته باشد. پیش از ساخت دنباله فیلم Lucy، بسون قرار است روی فیلم بعدی انگلیسی زبان و بدون عنوان خود که یک فیلم اکشن تریلر با محوریت یک شخصیت زن است، کار کند. بودجه این فیلم قرار است حدود ۳۰ میلیون دلار باشد و کار نوشتن فیلمنامه آن نیز بر عهده بسون که ایده ساخت آن نیز متعلق به او هست، بوده است. فیلمبرداری این فیلم قرار است از ماه آینده آغاز شود، اما تا به امروز اطلاعات بیشتری در ارتباط با این فیلم منتشر نشده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده