نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی The Elder Scrolls Online از ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد

طی سال جاری، آپدیتی برای The Elder Scrolls Online منتشر خواهد شد که به موجب آن، این بازی از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد. 

The Elder Scrolls Online یک بازی نقش آفرینی آنلاین از سری الدر اسکرولز و محصول بتسدا و زنیمکس است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و سازندگان، به صورت مرتب با انتشار آپدیت‌هایی از آن حمایت کرده‌اند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که این بازی از کنسول ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد. سازندگان بازی با انتشار توییتی اعلام کردند که آپدیت ۱۶ بازی، پشتیبانی از این کنسول را به بازی اضافه خواهد کرد. البته هنوز مشخص نشده که The Elder Scrolls Online به چه شکل از ویژگی‌های کنسول میان‌نسلی مایکروسافت بهره خواهد برد اما احتمالا شاهد اجرای آن در رزولوشن بالاتر و با جزییات گرافیکی بهتر خواهیم بود. 

آپدیت ۱۶ بازی The Elder Scrolls Online همچنین DLC جدیدی به اسم Clockwork City را به بازی اضافه خواهد کرد که البته برای تجربه محتویات آن، باید بسته الحاقی Morrowind بازی را خریداری کرده باشید. البته خود آپدیت ۱۶ برای تمام کاربران بازی در دسترس خواهد بود و همه این افراد می‌توانند از ویژگی‌های آن شامل پشتیبانی از کنسول جدید مایکروسافت بهره ببرند. 

طبق آخرین آماری که توسط زنیمکس در ماه ژوئن اعلام شد، تعداد کاربران بازی The Elder Scrolls Online در سراسر جهان از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده