نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Darkest Dungeon برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

طبق اعلام استودیو Red Hook Games، بازی ترسناک و ماجراجویی Darkest Dungeon به زودی روانه کنسول نینتندو سوییچ خواهد شد.

اگر شما نیز از کاربران کنسول نینتندو سوییچ هستید و همیشه دوست داشتید بازی Darkest Dungeon را تجربه کنید، می‌توانید خوشحال باشید چرا که طبق آخرین اخبار بازی به نظر می‌رسد استودیو کانادایی Red Hook Games قصد دارد بازی Darkest Dungeon را برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه کند.

استودیو رد هوک گیمز (Red Hook Games) این خبر را از طریق اکانت رسمی توییتر خود منتشر کرده و در کنار آن طرفداران را به صبر کردن تشویق کرده است. هرچند این کمپانی به‌طور رسمی و علنی از انتشار بازی گوتیک نقش‌آفرینی خود برای کنسول نینتندو سوییچ خبر نداده است، اما خودمانیم دیگر، این توییت در هر صورت به یک کنسولی اشاره دارد و به احتمال قوی این کنسول چیزی جز کنسول نینتندو سوییچ نخواهد بود. شاید به‌جای شک در نوع کنسول مورد نظر، بهتر است بپرسیم این استودیو چه زمانی را برای عرضه بازی موفق خود برای کنسول نینتندو سوییچ در نظر گرفته است.

Darkest Dungeon

در بازی Darkest Dungeon بازیکنان کنترل تعدادی قهرمان را برعهده خواهند داشت؛ قهرمانانی که دائم در معرض استرس‌ها و فشارهای روانی مختلف قرار می‌گیرند و ممکن است حتی کارشان به دیوانگی و جنون بکشد. در این بازی که در اعماق زمین در جریان است، دشمنانی غیرقابل تصور، قحطی، بیماری و استرسی دائم انتظار شما را خواهد کشید.

طبق ادعای استودیو رد هوک گیمز، بازی Darkest Dungeon بر مسائل و مشکلات انسانی و آسیب‌پذیری روان‌شناختی قهرمانان‌ بازی و نیز عوارض عاطفی ماجراجویی‌های این قهرمانان بر شخصیت آن‌ها تمرکز دارد.

نسخه Early Acceess بازی Darkest Dungeon، که بودجه ساخت خود را از وب‌سایت کیک استارتر به‌دست آورده است، اولین بار در فوریه سال ۲۰۱۵ (بهمن ماه ۱۳۹۳) و از طریق شبکه استیم برای پی‌سی منتشر شد و به زودی لقب پرفروش‌ترین بازی این سایت را از آن خود کرد. پس از آن و در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۹ دی ۱۳۹۴) بود که این بازی از ارلی اکسس خارج شد و درنهایت نیز در تاریخ ۲۷ سپتامبر همان سال (۶ مهرماه ۱۳۹۵)  این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا نیز منتشر شد.

بازی Darkest Dungeon هم‌چنین برای سیستم عامل ios، مک و لینوکس هم منتشر شده است. عرضه بسته الحاقی Crimson Court در اوایل سال جاری میلادی از دیگر اخبار مربوط به این بازی است. برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به بازی Darkest Dungeon می‌توانید به صفحه این بازی در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده