// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سرمایه گذاری جنیفر لوپز روی یک تیم حرفه ای ورزش های الکترونیک

جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی روی تیم NRG از تیم‌های حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی سرمایه گذاری کرده است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، تیم حرفه‌ای و معروف NRG در ورزش‌های الکترونیک (eSports) سرمایه گذار جدیدی برای رسیدن به هدف ۱۵ میلیون دلار بودجه برای شرکت در مسابقات ورزش‌های الکترونیکی، جذب کرده است. جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی به لیست بلند بالای سرمایه‌گذاران کمپانی NRG اضافه شده است. پیش از این نیز بازیکنان معروف فوتبال آمریکایی از جمله مارشان لینچ و مایکل استروهن در این کمپانی اقدام به سرمایه گذاری کرده‌اند.

الکس رودریگز از ستارگان دنیای بیسبال نیز در NRG سرمایه گذاری کرده و پس از افزایش سرمایه گذاری خود، در حال حاضر به عضویت در هیئت مدیره این کمپانی در آمده است. همچنین در صفحه توییتر خود در پیامی از سرمایه گذاران جدید این شرکت تشکر کرده است:

جنیفر لوپز، مارشان لینچ، مایکل استروهن به خانواده خوش آمدید.

از دیگر سرمایه گذاران تیم NRG در ورزش‌های الکترونیکی می‌توان به مارلون برد ستاره تیم بیسبال کلیولند، آنتونی نوتو از اعضای ارشد توییتر، کوین ناگل مدیر عامل تیم بسکتبال ساکرامنتو و شکیل اونیل ستاره سابق بسکتبال حرفه‌ای آمریکا اشاره کرد.

تیم NRG eSports یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین تیم‌های حال حاضر ورزش‌ های الکترونیکی است که دارای بازیکنان و تیم‌های مختلفی در بازی‌های League of Legends ،Counter Strike Global Offensive ،Super Smash Bros ،Hearthstone ،Rocket League و Overwatch هستند. جالب است بدانید کمپانی NRG طی گزارشی، تنها هزینه‌ی تیم Overwatch را مبلغ ۲۰ میلیون دلار اعلام کرده است!


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده