نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تاریخ انتشار سریال The Punisher تایید شد

شبکه نت‌فلیکس و مارول تریلر جدیدی از سریال The Punisher را منتشر کرده‌اند که در پایان آن تاریخ انتشار این سریال اعلام می‌شود.

بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس امروز تریلر جدیدی از سریال پانیشر (The Punisher) را منتشر کرده‌اند که در پایان این تریلر سرانجام تاریخ پخش این سریال رسما تایید و اعلام شد. در این تریلر که شاهد تصاویر جدیدی از جمله تصاویر اکشن متعددی هستیم، مشخص شد که سریال The Punisher قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) منتشر شود. در این تریلر به منشا فرانک کسل و دورانی که او یک سرباز بود، پرداخته می‌شود و در ادامه نشان می‌دهد که او به یک آدم عادی که تنها می‌خواهد با خانواده خود وقت بگذراند، تبدیل شده است. در ادامه شاهد صحنه‌های اکشن و خونین متعددی هستیم و به نظر می‌رسد که سریال The Punisher قرار است به تاریک‌ترین و خشن‌ترین سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس تبدیل شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

ماه گذشته، مارول و نت‌فلیکس اولین تریلر رسمی سریال The Punisher را منتشر کرده بودند. با این حال حوادث اخیر در لاس وگاس باعث توقف تبلیغات این سریال شده بود و باعث شد که پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال لغو شود. ظاهرا سریال The Punisher قرار بود در طی ماه اکتبر منتشر شود، اما حوادث اخیر باعث عقب افتادن زمان انتشار این سریال شد. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. جان برنتال چهارمین بازیگری است که نقش پانیشر را در دنیای سینما و تلویزیون بازی می‌کند. پیش از این دولف لاندگرن، توماس جین و ری استیونسون نقش پانیشر را بر عهده داشته‌اند. 

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، ایبون ماس-بچراک در نقش دیوید لیبرمن (میکرو)، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده