// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار بازی Apollo Justice: Ace Attorney مشخص شد

Capcom با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی Apollo Justice: Ace Attorney را برای کنسول نینتندو 3DS مشخص کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام تریلر جدیدی از پروژه داستانی و رمان محور خود یعنی بازی Apollo Justice: Ace Attorney منتشر کرد.

تریلر منتشر شده که کمتر از ۳ دقیقه است، روی داستان این بازی تمرکز دارد و کاربران را با محتوایی که در بازی با آن روبرو خواهند شد، آشنا می‌کند. در انتهای تریلر، ناشر این بازی تاریخ انتشار آن را انتهای ماه نوامبر تعیین می‌کند.

اولین نسخه مجموعه بازی‌های Ace Attorney به فوریه سال ۲۰۰۸ میلادی بر می‌گردد که شاهد عرضه آن روی کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS بودیم. بازی Apollo Justice: Ace Attorney چهارمین نسخه از این مجموعه به شمار می‌رود. وقایع این بازی ۷ سال پس از داستان بازی Phoenix Wright: Ace Attorney – Trials and Tribulations اتفاق می‌افتد و به تازگی کاراکتر این بازی یعنی Phoenix Wright، مجوز خود را در وکالت از دست داده است. در این بازی کاربران در جایگاه Apollo Justice قرار می‌گیرند که در واقع شاگرد فینیکس محسوب می‌شود و به کمک دختر فینیکس روی ۴ پرونده قضایی مختلف کار می‌کنند. هدف شما در این بازی این است که با بررسی پرونده و بیان اظهارات خود در دادگاه موکل‌‌تان را تبرئه کنید.

مجموعه بازی‌های Ace Attorney تا به امروز برای دستگاه‌های آیفون و اندروید نیز پورت شده است.

بازی Apollo Justice: Ace Attorney در تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) برای نینتندو 3DS در ریجن آمریکا منتشر می‌شود، در حالی که کاربران اروپایی در تاریخ ۲ آذر ماه (۲۳ نوامبر) به بازی دست پیدا می‌کنند می‌توانند بازی را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار و ۱۹.۹۶ یورو خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر داستانی جدید بازی  Apollo Justice: Ace Attorney را تماشا و دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده