// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Moonlighter برای سوییچ نیز تایید شد

کمپانی 11Bit با انتشار تریلری جدید از بازی Moonlighter، این اثر نقش‌ آفرینی و اکشن را برای نینتندو سوییچ نیز تایید کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی مستقل دیجیتال سان گیمز (Digital Sun Games) و کمپانی 11بیت (11Bit) اعلام کرد که پروژه نقش‌آفرینی و اکشن خود یعنی بازی Moonlighter برای نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود و در کنار پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این خبر به همراه تریلری در کانال رسمی ناشر این بازی منتشر شد و به نقل از صحفحه توییتر استودیو دیجیتال سان گیمز، نسخه سوییچ این بازی به درخواست مکرر طرفداران در حال توسعه است.

اگر اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید که این بازی با کمپین موفقیت آمیز خود در وب‌سایت Kickstarter و Square Enix Collective، توسعه خود را آغاز کرد. Moonlighter با الهام از مجموعه بازی‌های The Legend of Zelda توسعه یافته است و در خود المان‌هایی همچون نقش‌آفرینی و روگ‌لایت جای داده است. در آغاز بازی، ۱۰۰ سکه طلا به کاربران تعلق می‌گیرد و کاربران در دنیای این بازی، که با سیستم Randomly Generated پردازش می‌شود، سفر خود را آغاز می‌کنند و به جمع‌آوری و فروش لوت‌ها در فروشگاه‌های این بازی می‌پردازند. سیستم یاد شده کاربران را با محتوا و مکان‌های غیر‌تکراری روبرو می‌کند.

بازی Moonlighter اسفند ماه سال گذشته معرفی شد و از همان زمان در رویداد‌هایی همچون E3 و Pozan Game Arena نیز حضور پیدا کرده بود. طرفداران در جریان این رویداد‌ها توانستن بازی مذکور را انجام دهند و گویا تجربه لذت‌بخشی را از این بازی داشته‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ بازی Moonlighter را تماشا و دانلود کنید. بازی Moonlighter برای انتشار در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان، PS4، پی سی و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگزارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده