// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

آپدیت جدید بازی Team Fortress 2 هفته آینده منتشر می‌شود

پس از گذشت ۱۰ سال از انتشار‌ بازی Team Fortress 2، کمپانی Valve خبر از انتشار آپدیتی بزرگ برای این بازی داد.

کمپانی ولو (Valve) با انتشار تریلری جدید از بازی Team Fortress 2، محتوای بزرگ این بازی را که شامل نقشه‌ها، تانت‌ها و غیره می‌شود، معرفی کرد. محتوای جدید که با نام Jungle Inferno معرفی شده است قرار است نقشه جدیدی را که توسط ولو طراحی شده، به این بازی اضافه کند. نقشه جدید که با نام Mercenary Park معرفی شده است، ترکیبی از پارک ژوراسیک و حال‌و‌هوای استرالیایی است. در این بازی، رییس کمپانی Mann Co. که یک فرد استرالیایی با نام Saxton Hale است کارخانه اسلحه‌سازی خود را به Yeti Park تغییر داده است.

از دیگر محتویات این به‌روزرسانی می‌توان به تانت‌های جدید اشاره کرد که شامل Yeti punch و Yeti Smash می‌شود. همچنین در کنار آنها در بخش انجمن‌های این بازی قرار است نقشه‌های جدید که با حال‌و‌هوای جنگلی طراحی شده است، به این بازی اضافه شود. برای اطلاع بیشتر از این به‌روزرسانی می‌توانید به صفحه رسمی بازی TF2 مراجعه کنید.

ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر جدیدی نیز با حال‌و‌هوای طنز‌آمیز از بازی Team Fortress 2 منتشر کردند که در آن شاهد کاراکتر‌های دوست‌داشتنی این بازی هستیم. همچنین در تریلر شاهد جت‌پک کاراکتر Pyro بودیم که احتمال می‌رود آیتم جدیدی نیز در راه رسیدن به این بازی باشد.

 در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت Jungle Inferno بازی Team Fortress 2 را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد آپدیت جدید بازی TF2 با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده