// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بازی Deemo Reborn برای پلی‌ استیشن 4 معرفی شد

استودیو Rayark با انتشار تریلری کوتاه اعلام کرد که بازی ریتمیک Deemo Reborn برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو رایارک (Rayark) اعلام کرد که بازی Deemo Reborn برای پلی‌استیشن 4 با پشتیبانی از چند زبان در حال توسعه است. سری بازی‌های  Deemo در ابتدا برای دستگاه‌های موبایل و پلی‌استیشن ویتا منتشر شده بود. حال سازندگان قصد دارند بازی Deemo Reborn را برای پلی‌استیشن 4 با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر کنند. روند بازی در سبک موسیقی محور و ریتمیک طراحی شده است و کاربران با لمس کردن صفحه، نت‌های موسیقی را در بازی اعمال می‌کنند و از موسیقی پیانو آن لذت می‌برند. البته این مکانیک در کنسول پلی‌استیشن 4 تغییر پیدا می‌کند چرا که شما بازی را روی کنترلر انجام می‌دهید.

همچنین سازندگان اعلام کردند که بازی Deemo Reborn از چند زبان پشتیبانی می‌کند که شامل زبان انلگیسی، ژاپنی، چینی،‌ کره‌ای، فرانسوی، آلمانی،‌ اسپانیایی، پرتغالی و روسی می‌شود. اضافه شدن زبان‌های مختلف پیش‌تر در نسخه آسیایی بازی Deemo، قبل از انتشار آن در غرب، روی پلی‌استیشن ویتا نیز اعمال شده بود.

علاوه بر موارد یاد شده، بازی Deemo Reborn از ویژگی‌هایی همچون گرافیک سه‌بعدی و مدل کاراکتر بهره‌ می‌برد که برای اولین بار است که شاهد چنین ویژگی‌هایی در سری بازی‌های Deemo هستیم. انتشار این بازی توسط Unites، که زیرشاخه Sony Music Entertainment است،صورت می‌گیرد. در حال حاضر هنوز مشخص نشده‌ است که بازی مذکور در چه تاریخی و در چه مناطقی منتشر می‌شود. ضمنا موسیقی متن این بازی و همچنین جزئیات داستانی آن نیز نامشخص مانده است. ناشر این بازی خاطر نشان کرد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Deemo Reborn را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده