// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

مورد انتظارترین سریال های پاییز از نگاه زومجی

فصل پاییز، با دنیایی از سریال‌های جذابی که پخش‌شان را شروع کرده‌اند و ساخته‌های معرکه‌ای که به زودی از راه می‌رسند، در این پرونده به زیر ذره‌بین زومجی می‌رود.

پاییز امسال، با پخش شدن سریال‌هایی مانند Mr. Robot ،Star Trek: Discovery و ساخته‌ی جذاب دیوید فینچر یعنی Mindhunter، خیلی سریع عیار ویژه‌ی خود را نشان مخاطبان داده است. فصلی که همان‌طور که از همین نام‌ها هم پیداست، هم شامل آغاز سریال‌های معرکه‌ای است و هم در انتشار اپیزودهای جدید سریال‌هایی شدیدا محبوب، بدون کم و کسر به نظر می‌رسد. این‌ها را بگذارید کنار از راه رسیدن دوباره‌ی بلاک‌باسترهای تلویزیونی بزرگی مانند The Walking Dead و آثار هنری جذابی همچون اقتباس نت‌فلیکس از رمان Margaret Atwood یعنی Alias Grace که از همین حالا هم می‌شود احتمال بالای موفقیت‌شان را حدس زد، تا بفهمید چرا باید به خاطر فرا رسیدن این پاییز شلوغ، تا به این اندازه هیجان‌زده باشیم. پس بهتر است به جای این حرف‌ها، به سراغ پرونده‌ی ویدیویی زومجی که با توجه به همین موضوع خلق شده و نخستین بار در دهمین اپیزود از «فریم»، برنامه‌ی سینمایی ما منتشر شد برویم تا با نگاهی جذاب‌تر، به مهم‌ترین‌های دنیای تلویزیون در پاییز امسال بپردازیم.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

راستی، ویدیویی که هم‌اکنون تماشا کردید، متعلق به برنامه‌ی مفصل و سینمایی زومجی یعنی «فریم» است که «پرونده»‌هایی این‌چنینی تنها یکی از بخش‌های بسیار آن را تشکیل می‌دهند. پس با این اوصاف، توصیه می‌کنیم که هر هفته چهارشنبه شب‌ها زومجی را چک کنید و به تماشای این برنامه‌ی هفتگی و جذاب بپردازید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده