// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

کوبیدن مشت بر صورت یک نازی در تبلیغ جدید بازی Wolfenstein II

تبلیغ جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus، شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد که چگونه با مشت خود به صورت یک افسر نازی می‌کوبد! 

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در زمان اشغال آمریکا توسط ارتش نازی اتفاق می‌افتد و B.J. Blazkowicz شخصیت اصلی بازی می‌خواهد آمریکا را از شر نازی‌ها خلاص کند. در این میان یکی از کارهایی که او بسیار علاقه به انجام آن دارد، کوبیدن مشت سنگین بر چهره نازی‌هاست. تبلیغ ویدیویی جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus که در توییتر منتشر شده است به خوبی نشان می‌دهد که دیگر، نازی‌ها در سرزمین هات‌داگ، بیسبال و پای سیب جایی ندارند.

در تبلیغ ویدیویی جدید بازی شوتر Wolfenstein II: The New Colossus که توسط استودیو ماشین گیمز (Machine Games) در توییتر منتشر شده است، شعار «تنها یک طرف وجود دارد» روی صفحه نقش می‌بندد. سپس B.J. Blazkowicz را نشان می‌دهد که چگونه با مشت خود به صورت یک افسر نازی می‌کوبد! اکانت رسمی بازی Wolfenstein:

تنها یک طرف وجود دارد

علاوه بر این، وب‌سایت گیم‌اسپات به تازگی مصاحبه‌ای با جنز ماتیس، کارگردان بازی Wolfenstein II: The New Colossus صورت داده که وی داستان بازی را بسیار عجیب و غریب توصیف کرده است! او در مورد داستان نازی‌ها در آمریکا و حتی شباهت آن به اوضاع سیاسی کنونی آمریکا سخن گفته است.

قطعا پیش‌بینی چنین داستانی را نمی‌کردیم! ما در سال ۲۰۱۴ درست بعد از عرضه نسخه اول بازی، شروع به نوشتن داستان نسخه دوم کردیم. به نوعی به سمت داستانی عجیب و غریب حرکت کردیم، اما واقعا پیش بینی آن را نمی‌کردیم و حتی فکر می‌کنم اوایل حس خوبی به آن نداشتیم.

بازی تیراندازی Wolfenstein II: The New Colossus کمتر از ده روز دیگر، در تاریخ ۵ آبان‌ماه (۲۷ اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و در سال ۲۰۱۸ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده