نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

جرد لتو از ریبوت فیلم Tron می گوید

جرد لتو در مصاحبه جدید خود در مورد ریبوت فیلم ترون (Tron) تایید کرد که او در این فیلم حضور دارد.

در سال ۱۹۸۲، فیلم Tron به کارگردانی استیون لیزبرگر و با بازی بازیگرای چون جف بریجز، دیوید وارنر، سیندی مورگن، برنارد هاگز، جکسون باستویک ،مایکل دادیکوف و تد وایت، به‌روی پرده‌های سینما رفت. با این حال، طرفداران مجبور شدند زمانی زیادی را برای ساخت و انتشار دنباله این فیلم صبر کنند. در سال ۲۰۱۰، فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث)  به کارگردانی جوزف کوشینسکی، منتشر شد. در این فیلم شاهد بازگشت جف بریجز در نقش کوین فلین بودیم و علاوه بر بریجز، بازیگران دیگری چون گرت هدلند و الیویا وایلد در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. 

فیلم Tron: Legacy با وجود اینکه نقدهای خیلی مثبتی را از سوی منتقدان دریافت نکرد و بودجه ساخت آن ۱۷۰ میلیون دلار بود، اما توانست کمی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند تا کمپانی والت دیزنی دستور ساخت قسمت سوم فیلم Tron را صادر کند. علاوه بر کارگردانی، کوشینسکی قرار بود کار نوشتن فیلمنامه فیلم Tron 3 (ترون ۳) را نیز بر عهده داشته باشد، اما کمپانی والت دیزنی از فیلمنامه این فیلم رضایت نداشت و مراحل ساخت این فیلم را کاملا متوقف کرد. با این حال، گفته می‌شود که دیزنی از ایده فیلم استقبال کرده و در نظر دارد از آن در ساخت بازسازی فیلم Tron استفاده کند.

Jared Leto in Blade Runner 2049

در اسفند سال گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه والت دیزنی در حال مذاکره با جرد لتو برای بازی در بازسازی فیلم Tron است. گفته می‌شود او قرار است نقش شخصیتی به‌نام آرس را در این فیلم بازی کند. آرس که قرار بود یکی از شخصیت‌های مهم فیلم Tron 3 باشد، حال به شخصیت اصلی بازسازی این فیلم تبدیل شده است. طبق این شایعه، این فیلم مراحل اولیه ساخت خود را سپری می‌کند. حال جرد لتو در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، در مورد بازسازی فیلم Tron صحبت کرده است. در این مصاحبه، لتو تایید کرد که در این حضور دارد و این پروژه مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. او کوین فلین را یکی از شخصیت‌های محبوب خود معرفی کرد. زمانی که از لتو در مورد فیلم اصلی Tron و بازسازی این فیلم سوال پرسیده شد، او گفت:

این فیلم، یکی از فیلم‌های محبوب من است و من فکر می‌کنم که پتانسیل‌های زیادی در دنیای این فیلم وجود دارد. هنوز چیزهای بسیار زیادی برای گفتن وجود دارد. من مسلما در این فیلم بازی خواهم کرد و من تمام تلاش خودم را می‌کنم تا این فیلم ساخته و منتشر شود. این یکی از مواردی است که اکنون در حال بحث در مورد آن هستیم و بسیار مشتاقانه منتظر هستم تا این فیلم به واقعیت تبدیل شود. با این حال، خیلی زود است که در مورد این فیلم صحبت کنیم.

Jared Leto

همانطور که لتو اشاره کرد، بازسازی فیلم Tron مراحل اولیه ساخت خود را سپری می‌کند و خیلی زود است که به‌توان در مورد ساخت و انتشار آن صحبت کنیم، اما تایید حضور لتو در این فیلم می‌تواند طرفداران این مجموعه را به ساخت این فیلم امیدوار کند. همچنین لتو از طرفداران فیلم اول Tron است که می‌تواند خبر خوبی برای این فیلم باشد. با این حال، در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از جمله فیلمنامه‌نویسان، کارگردان یا تاریخ اکران احتمالی بازسازی فیلم Tron در دسترس نیست.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده