نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴

اسامی برندگان رویداد Brazil Game Show اعلام شد

اسامی برندگان رویداد Brazil Game Show که هرساله در شهر سائو پائولو کشور برزیل برگزار می‌شود، اعلام شد.

رویداد Brazil Game Show که هر ساله در کشور برزیل برگزار می‌شود، یکی از برزگ‌ترین رویدادهای گیمینگ در سراسر دنیا است. در رویداد امسال که چندی پیش در شهر سائو پائولو برزیل برگزار شد، افراد سرشناسی مانند فیل اسپنسر از بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت و نیز اد بون، خالق مجموعه Mortal Combat‌ و رئیس کمپانی NetherRealm نیز حضور داشتند. 

از شرکت‌های بزرگ شرکت‌کننده در رویداد امسال برزیل، می‌توان به کمپانی سونی، کمپانی یوبی‌سافت، کمپانی اکتیویژن و نیز کمپانی مایکروسافت اشاره کرد. مانند رویدادهای مشابه مثل E3، هرساله با اتمام رویداد Brazil Game Show نیز اسامی برندگان این رویداد مشخص می‌شود.

در میان بازی‌های منتخب، نام بازی‌هایی مانند بازی Cuphead‌ و بازی Destiny 2 به چشم می‌خورد. هم‌چنین کنسول آینده کمپانی مایکروسافت یعنی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز جایگاه بهترین سخت‌افزار را در این لیست به خود اختصاص داده است. از دیگر برندگان این رویداد نیز می‌توان به بازی Forza Motorsport 7، بازی Call of Duty: WWII و نیز بازی Sea of Thieves اشاره کرد. شما می‌توانید لیست کامل اسامی برندگان این رویداد را در انتهای مطلب مطالعه کنید.

رویداد Brazil Game Show که کار خود را از سال ۲۰۰۹ میلادی شروع کرده، بزرگ‌ترین رویداد گیمینگ در آمریکای لاتین محسوب می‌شود. طبق اعلام نیویورک تایمز، چیزی حدود سیصد هزار نفر در رویداد امسال برزیل شرکت کرده بودند که این خود نشان از میزان اهمیت این رویداد در سراسر دنیا دارد. 

شاید امریکای‌ لاتین نتواند در صنعت بازی‌سازی در حد و اندازه همتایان امریکای شمالی و آسیایی خود ظاهر شود، اما آمار و ارقام نشان از روند رشد بالای این منطقه در سال‌های اخیر داشته است.

شما می‌توانید اسامی برندگان امسال رویداد Brazil Game Show را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.

اسامی برندگان Brazil Game Show 2017


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده