// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

ساخت ریبوت سریال Roswell برای شبکه The CW

کمپانی برادران وارنر، ریبوت سریال Roswell را با موضوع موجودات بیگانه برای پخش از شبکه The CW تولید خواهد کرد.

بخش تلویزیونی کمپانی امبلین اینترتینمنت (Amblin Entertainment) متعلق به استیون اسپیلبرگ با همکاری کمپانی بندر براون پروداکشنز (Bender Brown Productions) متعلق به لارنس بندر و کوین براون، تحت نظارت کمپانی برادران وارنر، به دنبال ریبوت سریال رازول (Roswell) برای پخش از شبکه‌ی سی دابلیو (The CW) هستند. کارینا ادلی مک‌کنزی که سابقه‌ی نویسندگی سریال موفق اصیل‌ها (The Originals) را در کارنامه دارد، کار اقتباس فیلمنامه‌ی Roswell را بر اساس مجموعه کتاب‌های Roswell High نوشته‌ی ملیندا متز بر عهده خواهد داشت. لارنس بندر (Flesh and Bone)، داریل فرانک (The Americans)، کوین براون (سری اصلی سریال Roswell) جاستین فالوی (The Americans) به همراه خود مک‌کنزی تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

مجموعه کتاب‌های Roswell High در ۱۰ جلد در فاصله یبین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ توسط انتشارات Pocket Books به چاپ رسید و در ادامه، موفقیت این مجموعه باعث شد تا ۱۱ کتاب فرعی دیگر نیز بر اساس داستان آن نوشته شود. ملیندا متز در Roswell High، حادثه‌ی رازول در ژوئن سال ۱۹۴۷ را دستمایه‌ی داستان خیالی خود قرار داده است. در این حادثه، شیئی نقره‌ای با سرعت زیاد با زمین برخورد کرد و متلاشی شد. پس از این واقعه، پایگاه هوایی تحقیقاتی را آغاز کرد و در ابتدا این بحث مطح شد که این شی، در حقیقت یک بشقاب پرنده است که حامل چند بیگانه‌ی فضایی بوده است. با این حال دولت فردای آن روز وارد عمل شد و ضمن تکذیب این مسئله، اعلام کرد که تنها یک بالون هواشناسی با زمین برخورد کرده است. با وجود این همچنان اصل ماجرا و ماهیت این شی، در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

اتفاقات سریال Roswell در سال ۱۹۹۹ و در شهر کوچک رازول در ایالت نیومکزیکو رخ می‌دهد. دختر نوجوانی به نام لیز پارکر در رستوران پدر و مادرش به‌عنوان پیشخدمت مشغول به کار است. در یکی از روزها، دو تن از مشتریان رستوران با هم درگیر می‌شوند و طی آن، لیز به صورت اتفاقی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. پس از این اتفاق، یکی از همکلاسی‌های لیز با نام مکس ایوانز وارد عمل می‌شود و با قرار دادن دستش روی جراحت لیز، او را شفا می‌دهد. لیز پس از بازگشتش به زندگی، تحقیقاتی را درباره‌ی الکس انجام می‌دهد و متوجه می‌شود که سلول‌های او با سلول‌های سایر انسان‌ها متفاوت است. در واقع الکس به همراه خواهرش ایزابل و همینطور دوستشان مایکل، موجودات بیگانه‌ای هستند که توسط یک بشقاب پرنده در سال ۱۹۴۷ وارد زمین شده‌اند. در این میان، تعدادی از ماموران FBI و همچنین کلانتر شهر با نام جیم والنتی نیز به دنبال کشف این ماجرا هستند و الکس برای انجام ماموریتش که بازگشت به سیاره‌ی خود و باز پس‌گیری تاج و تخت از دشمن قدیمی‌اش است، باید از چشم این افراد پنهان بماند.

دو فصل اول سری اصلی Roswell در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ از شبکه‌ی The WB پخش شد و در ادامه، فصل سوم آن به شبکه‌ی UPN انتقال یافت. در این مجموعه بازیگرانی نظیر شیری اپلبی، جیسون بر، ماهاندرا دلفینو، کاترین هیگل، امیلی دی راوین، جولی بنز، کالین هنکس و ویلیام سدلر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه‌ی سی دابلیو در سال‌های اخیر مجموعه‌های پرطرفداری را پخش کرده که از میان آنها می‌توان به سریال‌های فلش (The Flash)، سوپرنچرال (Supernatural)، خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries) و اَرو (Arrow) اشاره کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده