// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

ویدیو جدید بازی Ori and the Will of the Wisps با محوریت ساخت صحنه‌های سینمایی

استودیو Moon با انتشار تریلری جدید از بازی Ori and the Will of the Wisps، روند ساخت صحنه‌های سینمایی این بازی را نشان داد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مون (Moon)، سازنده بازی محبوب و پلتفرمر Ori and the Blind Forest، تریلری از پروژه جدید خود یعنی بازی Ori and the Will of the Wisps منتشر کرد. در این ویدیو روند ساخت صحنه‌های سینمایی نشان داده می‌شود و شاهد توضیحات یکی از توسعه‌دهندگان آن نیز هستیم. البته ویدیوی مربوطه به جز صحنه‌های ویرایش ویدیو، صحنه‌هایی از کاراکتر‌های این بازی و باس فایت را نیز به تصویر می‌کشد.

اگر از طرفداران این بازی هستید، تماشا کردن ویدیوی جدید خالی از لطف نیست؛ چرا که در ویدیوی جدید می‌توانیم نگاهی کوتاه به تریلر تیزر این بازی بیندازیم. نرم‌افزاری که در ویدیو به چشم می‌خورد به سازندگان اجازه می‌دهد که انیمیشن‌های مربوط به پرش کاراکتر این بازی را طراحی کنند. همچنین ویدیو به ما نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان به‌سادگی می‌توانند صحنه‌های بازی را تغییر دهند.

همانطور که در ویدیو می‌بینیم به نظر می‌رسد که پروژه جدید این استودیو همانند بازی Ori and the Blind Forest به‌زیبایی در حال توسعه است. بازی مذکور در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 با انتشار تریلری معرفی شد. همچنین چندی پیش در جریان اخبار بازی خواندیم که سازنده بازی Another Metroid 2 Remake به تیم توسعه‌دهنده این بازی ملحق شده است.

بازی Ori and the Will of the Wisps قرار است به پی سی و در قالب بازی انحصاری کنسولی به ایکس باکس وان راه پیدا کند. البته هنوز سازندگان تاریخ انتشار این بازی را مشخص نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید را تماشا کنید و نگاهی به روند ساخت صحنه‌های سینمایی این بازی بیندازید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این فرآیند با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده